بیانیه سازمان بسیج حقوقدانان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان؛

ایجاد و پشتیبانی از گروههای تروریستی تکفیری از اقدامات ضد حقوق بشری آمریکاست

سازمان بسیج حقوقدانان به مناسبت روز قدس بیایه ای صادر کرد و طی آن اعلام داشت: ایجاد و پشتیبانی از گروههای تروزیستی تکفیری از اقدامات ضد حقوق بشری آمریکاست.
کد خبر: ۸۵۳۸۹۷۹
|
۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج ، روز قدس با نام امام خمینی(ره) کبیر گره خورده است، مردی که فارغ از تعصبات کورکورانه مذهبی، مساله فلسطین را که یک کشور سنی نشین بود به عنوان مساله شماره یک اسلام معرفی و روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان را روز قدس تعیین نمود و این نگاه نافذ به این مساله مهم ناشی از اعتقاد عمیق رهبر بزرگ دنیای اسلام مبنی بر در خطر بودن اسلام توسط صهیونیزم جهانی بود.

صهیونیزمی که کشور گشایی از نیل تا فرات را در سر می پروراند و برای این عقده و عقیده خود از هیچ جنایتی فروگذار نکرده و نخواهد کرد. تاریخ ایجاد این رژیم سفاک نشان می دهد که در تمام جنایات صهیونیست ها، آمریکا و انگلیس به عنوان حامیان درجه یک شریک بوده اند و در این راه با تهدید، تطمیع و ... سعی در همراه نمودن سایر کشورها با رژیم خون آشام اسراییل را دارند و چه بسا در این کار با تطمیع سران برخی کشورهای منطقه و در راس آنان رژیم آل سعود به موفقیت رسیده اند.

ایجاد و پشتیبانی از گروههای تروزیستی تکفیری از اقدامات ضد حقوق بشری آمریکاست که این گروهها به نیابت از آمریکا و اسراییل و با نام اسلام و وحدت جهان اسلام را خدشه دار نموده و دقیقا عملکرد آنان در تشابه صد در صدی با جنایت کودکش اسراییل است و همانگونه که رژیم صهیونیستی در جنایت غزه با حمله به غیر نظامیان خصوصا زنان و کودکان بی پناه اقدام به نسل کشی نموده، دقیقا در اقدامی مشابه و هدفی مشترک گروهای تکفیری و تروریستی سلفی و رژیم آل سعود در به شهادت رساندن غیر نظامیان شامل کودکان و زنان و تخریب منازل و آواره نمودن شهروندان بی گناه و بی پناه سوری، عراقی و یمنی قدم جای پای این رژیم اشغالگر گذاشته و در راه منافع مشترک آمریکایی، صهیونیستی، تکفیری وآل سعود از هیچ رذالتی فروگذار ننموده اند.

در این شرایط آیا ایران اسلامی به عنوان ام القرا اسلام نمی بایست با لبیک به فرمان امام خمینی(ره) و امام خامنه ای که همواره با پیروی از سنت رسول الله (ص) مدافع مظلومان عام بوده اند از این حرکت عظیم  و مبارزه با صهیونیزم حمایت و پشتیبانی نماید.

بی شک کردم عزیز ایران که طی سی و اندی سال با سلایق سیاسی متفاوت و در شرایط جوی مختلف در سرما و گرما با زبان روزه در این راهپیمایی بزرگ جهانی به فرمان راهبران خود لبیک گفته اند امسال نیز پرشورتر از سال قبل در محکوم نمودن جنایت آمریکا، اسراییل، انگلیس خبیث، آل سعود و غلامان حلقه به گوش انان یعنی تکفیری های داعش و سلفی ها و وهابیون بار دیگر حماسه ای خواهند آفرید و نام خود را در پیشگاه خداوند و در دفتر مبارزه با ظالم و دفاع از مظلوم به ثبت خواهند رساند.

حقوقدانان بسیجی سیستان و بلوچستان همگام با ملت غیور و همیشه در صحنه جمهوری اسلامی، در شرایط حساس جهانی و با بصیرت، ضمن شرکت در مراسم روز قدس و محکومیت اقدامات ضد حقوق بشری آمریکا و دنباله هایش در منطقه و حمایت از تلاش های تیم هسته ای مذاکره کننده که در صدد حفظ منافع ملت مسلمان ایران هستند هر گونه تهدید شیطان بزرگ در این مذاکرات را محکوم نموده و از توافقی که کلیه خطوط قرمز نظام و فرمایشات حکیمانه امام خامنه ای در آن رعایت شده باشد حمایت می نماید.

 

ارسال نظرات