فرماندار میامی گفت: روز جهاني قدس به عنوان نماد مبارزه با ظلم و استعمار است، هر چه راهپيمايي روز قدس باشكوه تر باشد، پيام حمايت از مردم مظلوم فلسطين رساتر خواهد بود.
کد خبر: ۸۵۳۸۹۴۴
|
۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی، احمد قاضی، فرماندار شهرستان میامی با صدور بیانیه ای مردم را به حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

متن بیانیه فرماندار شهرستان میامی به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحيم

روز جهاني قدس به عنوان نماد مبارزه با ظلم و استعمار است، هر چه راهپيمايي روز قدس باشكوه تر باشد، پيام حمايت از مردم مظلوم فلسطين رساتر خواهد بود.

حضور مردم و مسئولان در راهپيمايي روز قدس در واقع هم اجراي دستور رهبر كبير انقلاب است و هم لبيك به فرمايشات رهبر معظم انقلاب در تحقق شعار سال «دولت و ملت،همدلي و همزباني».

اينجانب همگام با خدمتگزاران شما در دولت تدبير و اميد ضمن محكوم نمودن جنايات اخير رژيم جنايتكار و منفور صهيونيستي از آحاد مردم انقلابي، شهيدپرور و ولايتمدار شهرستان میامی دعوت مي كنم، با حضور پرصلابت و پرشكوه در راهپيمايي روز جهاني قدس ضمن حمايت از مظلومان عالم و مردم رنج‌كشيده فلسطين، برائت خود را از ظالمان و مستكبران به گوش جهانيان برسانند و ابهت و شكوه اسلام را به رخ جهانيان بكشانند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها