شهاب فراهانی
حجت الاسلام رضاعلی متهورملکی:
خبرگزاری بسیج: حجت الاسلام رضاعلی متهورملکی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج ملارد گفت: ضمن دعوت از مردم روزه دار شهرستان ملارد برای حضور در روز قدس امسال این را بدانیم که مسئله فلسطین ، مسئله اول امت اسلامی است .
کد خبر: ۸۵۳۸۹۳۷
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵
















به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام رضاعلی متهورملکی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج ملارد گفت: ضمن دعوت از مردم روزه دار شهرستان ملارد برای حضور در روز قدس امسال این را بدانیم که مسئله فلسطین ، مسئله اول امت اسلامی است و با اتحاد و یک دلی و در زیر پرچم اسلام ، قدس شریق انشاءالله آزاد خواهد شد و مردم مظلوم یمن ،سوریه وعراق با حمایت یکصدای مسلمانان در سراسر جهان امیدوارتر به مبارزه خواهند شد.

وی گفت: روز جهانی قدس عامل وحدت‌بخش جهان اسلام است و در این روز به دشمنان مسلمانان ثابت می‌شود که اسلام دین وحدت و یکپارچگی است و گروه‌های تروریستی و تکفیری که به جنایات متعددی به نام اسلام انجام می‌دهند در این دین مقدس جایگاهی ندارند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج ملارد بابیان اینکه   راهپیمایی روز جهانی قدس دارای اهمیت بویژه ای است ادامه داد: حضور باشکوه مردم در روز جهانی قدس مایه دلگرمی مردم مظلوم فلسطین و باعث شجاع‌تر شدن محور مقاومت در برابر اسرائیل می‌شود.









ارسال نظرات