در بیانیه اوقاف و امور خیریه استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت روز جهانی قدس، به رسمیت شناختن حقوق برای صهیونیست های جنایتکار، تقبیح شده است.
کد خبر: ۸۵۳۸۹۳۵
|
۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ متن کامل این بیانیه به شرح ذیل منتشر شد:

امت اسلام، سال هاست به یک غده سرطانی و مستهلک و کشنده به نام " صهیونیسم" گرفتار شده است؛ همان قومی که پیامبر اسلام(ص) در مورد آنها فرمود: "من از دست اینها بسیار اذیت شدم"؛ کودکان، زنان، جوانان و پیرمردان با وحشیانه ترین وضعیت کشته می شوند و شهرها و سرزمین های مردم مظلوم فلسطین در زیر لگد دژخیمان صهیونیست ویران می شود.

جوانان و انسان های آزاده فلسطینی هر روز یا شکنجه می شوند؛ یا در زندان هستند و یا به دست غاصبان جنایتکار صهیونیست، ناجوانمردانه کشته می شوند.

وه که چقدر قبیح و زننده است این حرکات دژخیمان صهیونیست و چه آخور و آبشخور خوبی برای مزدوران حامی این ها مثل آمریکا و دولت های غربی درست شده است؛ آن گونه که این رژیم جنایتکار جعلی و غاصب را به رسمیت می شناسند و با وقاحت تمام، آن ها را در عرصه بین المللی به رسمیت می شناسند و حقوق بین المللی برای آنها قائل هستند.

ما امت حزب الله ایران اسلامی، با زبان روزه و درهوای گرمای؛ در جمعه ی آتی و بعد از مراسم احیای شب های قدر و قرآن به سر گرفتن و "بک یا الله" و " بالحسن و بالحسین" گفتن، بار دیگر در صحنه می آییم تا قدرمان را در "قدر روز قدس" اندازه گیری کنیم. آری صف های خروشان ملت، اعم از کودک و نوجوان و جوان و کهن سال می آیند تا به ملت مظلوم فلسطین بگویند: تنها نیستند؛ و بر اساس آموزه های قرآن کریم که تکیه و اعتماد به ظالمان را نمی پسندد و در مقابل دستور قتال و جهاد با آنها را صادر می کند و می فرماید:"ولا ترکنوا الی الذین ظلموا"؛ به وظیفه خود عمل می نمایند.

لذا ما کارکنان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، از مردم غیور چهارمحال و بختیاری دعوت می کنیم که در این راهپیمایی و رزمایش بزرگ ارتش بیست میلیونی ایران اسلامی شرکت نمایند و جنایات رژیم صهیونیستی و آل سعود را محکوم نمایند.

والسلام علی عباد الله الصالحین

ارسال نظرات