مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرکرد، اصناف و بازاریان را از مهم ترین اقشار تأثیرگذار جامعه و هر شهری برشمرد و حضور در راهپیمایی این روز را مایه دلگرمی برای ملت مظلوم فلسطین عنوان کرد.‌
کد خبر: ۸۵۳۸۹۳۴
|
۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ کلاس اخلاق ویژه ماه مبارک رمضان با حضور اصناف و بازاریان شهرستان شهرکرد در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه ناحیه شهرکرد با حضور حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل زمانپور برگزار گردید.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل زمانپور در این مراسم، گفت: اصناف وبازاریان از دیرباز از مهمترین اقشار تاثیر گذار در زمینه های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی جامعه بوده اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرکرد افزود: مهمترین محور ارتباط بین مردم در شهرهای مختلف ایران در زمان های گذشته اصناف وبازاریان بوده اند. با ظهور اسلام، توجهی ویژه به بازار شد بطوریکه حضرت نبی مکرم اسلام(ص) و یا امیرالمومنین امام علی (ع) دربازار حضور پیدا می نمودند و به امورات بازاریان می پرداختند. در جریان پیروزی انقلاب هم بازاریان نقش مهمی ایفا نمودند.

وی با اشاره به روز قدس تأکید کرد: در بسیاری از کشورها، مسلمانان با محدودیتهایی که در کشورهای خود دارند نمی توانند حق روز قدس را ادا نمایند ولی امیدواریم ملت مسلمان ایران امسال هم در مقابل توطئه‌های ناجوانمردانه‌ای که علیه ملت فلسطین شده است، روز قدس بتوانند مشت محکمی به دهان دشمنان ملت فلسطین و دشمنان دنیای اسلام بزنند.

زمانپور، گفت: مردم مظلوم فلسطینی فهمیده اند که کسانی در دنیا هستند که نسبت به قضیه آن‌ها حسّاس اند و حضور اصناف و بازاریان در این راهپیمایی می تواند جلوه ای خاص داشته باشد و ثابت کننده حساسیت ویژه مردم ایران به مساله قدس شریف باشد.

وی، ادامه داد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی این روز که یادگار و میراث ماندگار معمار کبیر انقلاب اسلامی است، مایه دلگرمی ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین می باشد.

ارسال نظرات