شهاب فراهانی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ملارد:
خبرگزاری بسیج:محسن رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ملارد از مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی به ویژه مردم شهیدپرور شهرستان ملارد دعوت کرد تا با شرکت در مراسم راهپیمایی روز جمعه این هفته که به عنوان روز قدس مزین شده در حمایت از انتفاضه فلسطین و یمن وسوریه و علیه داعش ملعون در این صحنه حساس و تاریخ ساز حضور یابند ومشت محکم بر دهان یاوه گویان بزنند.
کد خبر: ۸۵۳۸۹۳۲
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  ملارد محسن رضایی:از مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی به ویژه مردم شهیدپرور شهرستان ملارد دعوت کرد تا با شرکت در مراسم راهپیمایی روز جمعه این هفته که به عنوان روز قدس مزین شده در حمایت از انتفاضه فلسطین به میدان بیایند.

رضایی ادامه داد: بی گمان، وقتی مردم مظلوم فلسطین و مبارزه فلسطین احساس کنند ملت ایران پشتیبان آنها است، در مبارزات خود موفق‌تر خواهند بود. امت روزه دار در این روز با محکوم کردن جنایت رژیم اشغالگر قدس، صدای مظلومیت فلسطین را به گوش جهانیان و به خصوص سازمان‌های بین‌المللی که هیچ‌گونه واکنشی در برابر جنایات از خود نشان نداده‌اند برسانند.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ملارد با اشاره به آثار و پیامدهای حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس بیان داشت: راهپیمایی پرشور روز جهانی قدس، رژیم جعلی اسرائیل را محدود کرده و توان پیشروی را از این رژیم گرفته است.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ملارد از مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی به ویژه مردم شهیدپرور  شهرستان ملارد دعوت کرد تا با شرکت در مراسم راهپیمایی روز جمعه این هفته که به عنوان روز قدس مزین شده در حمایت از انتفاضه فلسطین به میدان بیایند.


محسن رضایی گفت: امت روزه دار در این روز با محکوم کردن جنایت رژیم اشغالگر قدس، صدای مظلومیت فلسطین را به گوش جهانیان و به خصوص سازمان‌های بین‌المللی که هیچ‌گونه واکنشی در برابر جنایات از خود نشان نداده‌اند برسانند.


رضایی تاکید کرد: بی گمان، وقتی مردم مظلوم فلسطین و مبارزه فلسطین احساس کنند ملت ایران پشتیبان آنها است، در مبارزات خود موفق‌تر خواهند بود.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ملارد با اشاره به آثار و پیامدهای حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس بیان داشت: راهپیمایی پرشور روز جهانی قدس، رژیم جعلی اسرائیل را محدود کرده و پشتیبانی مردم مظلوم یمن ،فلسطین وعراق و سوریه را درپی خواهد داشت.


 

ارسال نظرات