گزارش میدانی/ اعلام آمادگی مردم ابرکوه برای خلق حماسه روز قدس؛
مردم شهرستان ابرکوه شرکت خود را در راهپیمایی روز جهانی قدس اعلام کردند و گفتند به حکم اسلام و به دستور رهبر می آیم و با حضور جهانی خود، قطره قطره پیوند می خوریم و استکبار جهانی را در امواج استقامت غرق می کنیم.
کد خبر: ۸۵۳۸۹۲۱
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۵

خبرگزاری بسیج، خبرنگار سروابرکوه، در میان مردم شهرستان رفت تا علت حضور آنان در راهپیمایی روز جهانی قدس را بداند و اعلام آمادگی آنان را برای خلق حماسه ای دیگر مکتوب نماید:

لایق دوست راننده آژانس با تاکید بر اهمیت حضور تک تک افراد گفت: به خاطر یاری دادن به مردم مظلوم فلسطین در قیام علیه اسرائیل غاصب، در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت می کنیم. دلیل حضورمان هم این است که آنها مسلمانند و ماهم مسلمان؛ وظیفه هر مسلمانی است که به یاری مظلوم برسد و ظالم را محکوم کند.

 

میوه فروشی ابرکوهی ضمن اشاره به مشکلات مردم مظلوم فلسطین اظهار کرد: روز قدس یک همایش بزرگ و عزم ملی است؛ همه مردم مسلمان در روز جهانی قدس باید قطره قطره جمع شوند تا با دریای حضور خود در راهپیمایی اسرائیل غاصب را با امواج استقامت غرق کنند.

 

کارمند شهرداری عنوان کرد: استکبار جهانی سال هاست مردم را مظلوم و مسلمان را آزار می دهند و من هم به حکم اسلام و رهبر عزیزمان در راهپیمایی شرکت می کنم. تا به حال هر سال برای حمایت از مردم ستم دیده فلسطین در راهپیمایی روز قدس شرکت کردم و اگر خداوند توان دهد امسال هم خواهم آمد.

 

 

رضائیان کارشناس مسائل قرآنی با تاکید بر حضور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس بیان کرد: امروز تمام کفر در مقابل تمام اسلام ایستاده است و اسلام نیز متعلق به همه مردم جهان است. 

این دبیر آموزش و پرورش ادامه داد: بنابراین روز قدس یک روز جهانی خواهد بود.مسئله فلسطین و قدس یک مسئله جهانی است و به اندازه همه جهان باید در تحقق اهداف راهپیمایی روز قدس تلاش شود؛ لذا حضور هر یک نفر از ما، حضور جهانی است.

 

 

مجید فلاح زاده کارمند جهاد کشاورزی خاطر نشان کرد: علت حضور ما در راهپیمایی لبیک به دستور امام راحل است که جمعه آخر ماه رمضان را روز مبارزه با استکبار نامیدند. اسرائیل و آمیریکا با حمایت از جریان های سلفی و تکفیری ظلم به مسلمانان مظلوم را به حد اوج خود رسانده اند.

 

فلاح زاده تاکید کرد: مسلمانان ایران و جهان که تاب دیدن ظلم علیه کودکان و مردم بی دفاع فلسطین را ندارند، غیرتمندانه و با قدرت وارد میدان می شوند تا با حضور گسترده خود فریاد انزجار از استکبار را در جهان طنین انداز کنند.

 

وی افزود: کشور ایران به عنوان الگوی مسلمانان جهان وظیفه سنگین تری در قبال حمایت از مردم فلسطین دارد. شرکت در راهپیمایی کمترین کاری است که می توانیم انجام دهیم.

 

 

تعدادی از همشهریان ابرکوهی هم تصریح کردند: حضور در راهپیمایی روز قدس یک وظیفه شرعی و تکلیف اسلامی همهی ما مسلمانان است و ملت ایران با حضور گسترده و میلیونی خود یکبار دیگر حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین فریاد می کشند.

 

 

حاجی زاده نیز تصریح کرد: رژیم غاصب اسرائیل سال هاست خاک مردم فلسطین را با ظلم اشغال کرده است و این وظیفه هر مسلمانی است که اگر چه سلاح به دست ندارد، اما با حضور در راهپیمایی در روز قدس، با مردم فلسطین همدردی کند.

وی اضافه کرد: کشتار وحشیانه کودکان، اشغال سرزمین ملسمانان فلسطین، وحشی گیری های رژیم صهیونیست، همه اینها دلیلی است تا ما همه ساله در این راهپیمایی شرکت کنیم.

 

آقای میوه فروشی هم می گفت: به لطف خدا همه با هدف حمایت از فلسطین در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهیم کرد، چرا که همه مسلمانان با هم برادر و برابر هستیم.

ارسال نظرات