ندای « سبحانک يا لا اله الا انت،الغوث الغوث خلصنا من النار يارب » مردم صومعه‌سرا در آسمان شهر طنین انداز شد.
کد خبر: ۸۵۳۸۹۰۷
|
۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۲:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از صومعه سرا، مراسم سومین شب قدر همزمان با سراسر کشور در صومعه‌سرا با حضور خیل جمعیت متدین و ولایتمدار  در پارک ابریشم در جوار مزار شهدای گمنام این شهرستان برگزار شد.

این مراسم از ساعت 23 با قرائت قرآن آغاز شد و با خواندن دعای جوشن کبیر، سخنرانی و بر سرگرفتن قرآن و نوحه‌خوانی و سینه‌زنی عاشقان علی‌بن ابی طالب به اتمام رسید.

حضور پرشور و گسترده جوانان و نوجوانان روزه دار صومعه‌سرایی در این مراسم معنوی نشان از اوج خلوص و بندگی داشت و جوانان نیز از خداوند متعال تقدیر شایسته برای خود خواستار شدند.

مردم متدین صومعه‌سرا در شب بیست و سوم رمضان قرآن‌ها را برسرشان گرفتند و با واسطه قرار دادن ائمه اطهار(علیه‌السلام) حاجات خویش را از خداوند منان طلب کردند.

مومنان در این شب با قرائت دعای جوشن کبیر و خواندن مکرر آیه " سبحانک يا لا اله الا انت،الغوث الغوث خلصنا من النار يارب" و اقامه نماز مخصوص شب احیا و قرائت زیارت عاشورا از خداوند رحمان طلب آمرزش گناهانشان را کردند.

شیرین، یکی از حاضرین در مراسم گفت: خداوند فرصت بسیار خوبی را به نام ماه مبارک رمضان و لیالی قدر در اختیار بندگانش قرار داده است تا بندگان بتوانند از این فرصت حداکثر استفاده را ببرند و امیدوارم امشب گناه همه مومنان بخشوده شود.

کمی آن طرف‌تر خانمی با طفل خردسالش در مراسم حضور داشت و دلیل حضورش را توسل به ائمه معصومین و طلب آمرزش گناهان خود از خدا عنوان کرد و افزود: امیدوارم که ما بتوانیم در این دهه آخر ماه رمضان و از این فرصت الهی و طلایی حداکثر استفاده را ببریم.

علی جوان 26 ساله صومعه‌سرا در این راستا تصریح کرد: شب قدر شب دلدادگی با معبود است و  تقدیر و سرنوشت انسان در این شب پر فضیلت رقم خواهد خورد پس برای تقدیری شایسته و خداپسند باید تلاش نماییم.

 

ارسال نظرات