شهردار ابرکوه ضمن گرامیداشت ایام ماه مبارک رمضان و تسلیت شهادت امیرمومنان حضرت علی (ع) راهپیمایی روز قدس را همایش بزرگ وحدت اسلامی برای آزادی پاره تن اسلام دانست و آزادگان جهان را به حضور در این راهپیمایی دعوت کرد.
کد خبر: ۸۵۳۸۸۸۷
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، شهردار ابرکوه در این پیام گفت: وحدت مسلمانان و تمسک به حبل متین الهی با هدف رهایی قبله نخستین مسلمانان از اشغال، گامی بزرگ برای آزادی قدس شریف و معرفی تمدن نوین اسلامی به جهانیان است.
در ادامه این پیام آمده است بی گمان فلسطین همچنان مسئله اصلی دنیای اسلام است بر اساس همین واقعیت است که رهبرفرزانه انقلاب حضرت آیتالله خامنه ای (مدظله العالی) همچنان رژیمصهیونیستی را مشکل اصلی دانسته ومسلمانان را ازهرگونه انحراف ازاین دشمن ومشغول شدن به خود برحذرمی دارند.

درانتهای این پیام شهردار ابرکوه افزود: بنابراین با پیروی از رهنمودهای رهبر کبیر انقلاب و همگام با دیگرمسلمانان وآزادیخواهان جهان در روز جهانی قدس آزادی قبله نخستین را فریاد خواهیم زد وازمردم عزیز ایران اسلامی این قلب تپنده حریت ومردانگی درجهان امروز دعوت میکنیم با حضور باشکوه در راهپیمایی روزجهانی قدس همچون مشعلی برافروخته، روشن کنندهمسیرحرکت دیگرمسلمانان جهان باشند.

ارسال نظرات