خبرهای داغ:
امام‌جمعه نهاوند گفت: روز جهانی قدس عامل وحدت‌بخش جهان اسلام است و در این روز به دشمنان مسلمانان ثابت می‌شود که اسلام دین وحدت و یکپارچگی است.
کد خبر: ۸۵۳۸۸۸۴
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی اظهار داشت: روز جهانی قدس امسال به دلیل تحولات منطقه‌ای و گسترش گروه‌های تکفیری و ضد اسلام از اهمیت بیشتری برخوردار است بنابراین حضور پرشور مردم در این راهپیمایی بسیار مهم است.

وی بیان کرد: مردم در این روز با حضور گسترده خود آزادی قدس را از چنگال رژیم غاصب صهیونیستی فریاد می‌زنند و به همگان ثابت می‌کنند که مسئله قدس همچنان مسئله اول جهان اسلام است.

امام‌جمعه نهاوند افزود: ملت‌های مسلمان و آزاده جهان باید از این روز استفاده کنند و با اتحاد خود ضمن محکوم کردن جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی خواستار برخورد مجامع بین‌المللی حقوق بشری با این رژیم منحوس شوند.

وی گفت: روز جهانی قدس عامل وحدت‌بخش جهان اسلام است و در این روز به دشمنان مسلمانان ثابت می‌شود که اسلام دین وحدت و یکپارچگی است و گروه‌های تروریستی و تکفیری که به جنایات متعددی به نام اسلام انجام می‌دهند در این دین مقدس جایگاهی ندارند.

مغیثی اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس امسال باعث خنثی شدن توطئه‌های دشمنان می‌شود و رژیم اشغالگر قدس را که در بین امت‌ها منزوی است بیشتر به نابودی نزدیک می‌کند.

وی بابیان اینکه چشم دشمن به راهپیمایی روز جهانی قدس است افزود: حضور باشکوه مردم در روز جهانی قدس مایه دلگرمی مردم مظلوم فلسطین و باعث شجاع‌تر شدن محور مقاومت در برابر اسرائیل می‌شود.

امام‌جمعه نهاوند گفت: روز قدس یادگار ارزشمند امام راحل (ره) است و این روزبه عنوان روز انزجار و تنفر از چندین دهه تجاوزگری و جنایت رژیم صهیونیستی بر ضد ملت مظلوم فلسطین است.

وی عنوان کرد: امسال مردم نهاوند نیز همانند مردم روزه‌دار سراسر کشور در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت می‌کنند و با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل پشتیبانی خود را از ملت‌های مظلوم منطقه به نمایش می‌گذارند.

راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان نهاوند فردا از ساعت 11 از مقابل مسجد شهید حیدری به سمت مصلای نماز جمعه نهاوند شروع می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات