سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان گیلان سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان گیلان با صدور پیامی بمناسبت روز قدس از مردم برای شرکت در این راهپیمایی دعوت کرد.
کد خبر: ۸۵۳۸۸۷۴
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان گیلان در بیانیه ای که بمناسبت روز قدس صادر نموده آورده است: بنابر فرموده امام (ره) "مسئله قدس یک مسئله شخصی نیست، یک مسئله مخصوص به یک کشور یا مخصوص به مسلمین جهان در عصر حاضر نیست، بلکه حادثه ای است برای موحدین جهان ومٌومنان اعصار گذشته،حال وآینده. روز قدس یک روز جهانی است؛روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است".

این بیانیه می افزاید: طبق فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز "روز قدس پشتوانه امنیت کشور نیز است و هر ایرانی که روز قدس به خیابان می آید،در واقع به امنیت کشور وملّت وحفظ دستاوردهای انقلاب کمک کرده است".

در پایان این بیانیه آمده است: ما طلاب و روحانیون بسیجی استان گیلان جهت لبیک به فرمان حضرت امام خمینی (ره)ومقام معظم رهبری (مدظله العالی)در راهپیمایی روز قدس و نماز باشکوه جمعه شرکت نموده و از شما مردم شهید پرور و ولایت مدار استان گیلان دعوت بعمل می آوریم که با حضور حماسی وپرشور خود از مردم مظلوم ومستضعف فلسطین حمایت نموده تا موجب ناامیدی دشمنان اسلام خصوصاً صهیونیسم جنایتکار گردد.

ارسال نظرات