خبرهای داغ:
جانشین ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) قم:
جانشین ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) سپاه استان قم گفت: روز قدس برگرفته از توّلی و تبرِّی است، یعنی دوستی با دوستان خدا و دشمنی با دشمنان خدا و اهلبیت عصمت و طهارت.
کد خبر: ۸۵۳۸۸۷۲
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۹

محسن کمالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم طی سخنانی با تسلیت ایام سوگواری امیرالمومنین حضرت علی(ع) ضمن اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در 14 خرداد ماه سال جاری و بحث تحریف اصول و اندیشه های امام خمینی(ره)، یکی از آرمانهای امام راحل را روز قدس دانست و اظهار کرد: علت آنکه این روز جهانی پس از گذشت سی و چند سال از پیروزی انقلاب اسلامی، هرسال پرشور ر و باشکوه تر و عظمت خاصی برگزار می شود، برای این است که ایرانیان به عنوان سمبل هستند و این موضوع خاص فلسطین نیست بلکه یک آرمان راهبردی و روز جهانی است.

وی روز قدس را روز مقابله مستضعفین عالم در مقابل مستکبرین جهان دانست و افزود: روز قدس برگرفته از توّلی و تبرِّی، یعنی دوستی با دوستان خدا و دشمنی با دشمنان خدا و اهلبیت عصمت و طهارت است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) سپاه استان قم ابراز کرد: مسئله قدس یک هدف استراتژیک برای کشور ما محسوب می شود، مرز های ایران اسلامی در واقع به بیرون از مرزهای ما کشیده شده است، مرزهای ایران اسلامی یعنی مرز سوریه، فلسطین، غزه و دیگر کشور های اسلامی، زیرا آنها از اسلام دفاع می کنند که اگر مسئله ای رخ دهد کل عالم اسلام به خطر می افتد و بنوعی دفاع از امنیت ملی محسوب می شود.

وی در پایان تصریح کرد: انشاالله همه با شرکت در راهپیمایی یوم الله قدس مشت محکمی بر دهان یاوه گویان داخلی و استکبار جهانی بخصوص آمریکا و دست نشانده آن یعنی رژیم اشغالگر قدس بزنیم .

ارسال نظرات