خبرهای داغ:
سردار مجیدی در یادواره شهدای شهرک فرهنگیان تویسرکان:

تربیت گروهک های تروریستی بخشی از فعالیت‌های ضد ایرانی امریکاست

جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: تربیت گروهک های تروریستی در منطقه و حمایت از اسرائیل بخش کوچکی از فعالیت های ضد ایرانی امریکای جنایتکار است.
کد خبر: ۸۵۳۸۸۷۰
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، سردار مظاهر مجیدی در یادواره شهدای شهرک فرهنگیان تویسرکان، بازخوانی هر نقطه و عملیاتی از دفاع مقدس را زنده شدن یاد و خاطره شهدا، ایثارگران و جانبازان دانست و افزود: عشق و ارادتی که شهدا به اسلام، انقلاب و امام داشتند سبب شد آنان در برابر رژیم بعث عراق که نماینده بیش از ۳۴ کشور بود ایستادگی کنند و حماسه بیافریند.

وی با بیان اینکه آن روزها رژیم بعثی دست پرورده استکبار و در رأس آن امریکای جنایتکار بود، اظهار کرد: این روزها شاهد هستیم که تروریست ها و گروهک هایی تکفیری و داعش دست پروده های جدید آمریکائیان هستند.

جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به روزهای حساس مذاکرات هسته ای ایران اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب از تیم مذاکره کننده به عنوان فرزاندان ایران وشجاع یاد می کنند و از آنان حمایت خود را اعلام کرده است.

مجیدی تصریح کرد: با این وجود خطوط قرمزهایی نیز از مقام معظم رهبری تعیین شده است، و 5+1 حق تصمیم گیری و توافقی که با آن بتوانند از مراکز هسته ای ما بازدید کنند و بازجویی دانشمندان ما را ندارند و به ویژه آنکه رهبر انقلاب تأکید داشتند که باید در روز توافق تحریم ها یکجا و بدون هیچ شرط و شروطی برداشته شود.

وی عنوان کرد: چگونه ملت ما می تواند به استکبار جهانی و در رأس آن امریکا اعتماد داشته باشد در حالی که امریکا جنایات بسیاری علیه مردم ما انجام داده است.

جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تحریک، همراهی و تجهیز رژیم بعث عراق در حمله به ایران در هشت سال جنگ تحمیلی، حمله به هواپیمای مسافربری ایران در سال 61، ترور شخصیت ها و دانشمندان انقلابی و هسته ای و کشتار کودکان وزنان ایرانی را برخی از جنایات ایالت متحده امریکا علیه ایران اسلامی برشمرد.

مجیدی با اشاره به اینکه زیاده خواهی ها و دشمنی امریکا برای ملت ما روشن است، گفت: تربیت گروهک های تروریستی مثل داعش و القاعده در کشورهای عربستان و ترکیه و حمایت از اسرائیل تنها بخش کوچکی از فعالیت های ضد ایرانی امریکای جنایتکار است.

وی یادآور شد: امریکا با تربیت گروهک های افراطی تصمیم داشت در سال 93 هیچ بارگاه و مقبره ای از عتبات عالیات باقی نماند تا از نفوذ و جهان گیرشدن اسلام شیعی جلوگیری کند، اما به یاری خدا هسته های نیروهای مقاومت در کشورهایی مثل سوریه، یمن و عراق با تکیه به نیروهای داخلی خود و با الگو قرار دادن شجاعت، عزت و غیرت ملت ما توانستند پاسخ دندان شکنی به آنان بدهند.

سعید سعیدی فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان نیز با بیان اینکه تکریم شهدا و گرامیداشت آنان، تکریم دستاوردهای انقلاب است، گفت:امیدواریم هر آنچه که می گوییم و عمل می کنیم در راستای جلب رضایت خدا و اهل بیت و شهدا باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار