خبرهای داغ:
در بیانیه سازمان بسیج دانش آموزی استان همدان بمناسبت روز جهانی قدس آمده است: ما دانش آموزان بسیجی استان همدان نیز که همیشه پیشگام حرکت های انقلابی و مبارزات علیه استکبار جهانی بوده ایم در روز قدس نیز محکم و استوار حضور می یابیم.
کد خبر: ۸۵۳۸۸۶۸
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سازمان بسیج دانش آموزی استان همدان بمناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

متن کامل بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز جهانی قدس گرامی ترین میراث حضرت امام خمینی( ره) و با ارزش ترین هدیه الهی به مردم ظلم ستیز جهان است. هم اکنون جریانهاي پرخروش ضد استکباری بهم پیوسته و با صلابت درسبیل هدایت قرار گرفته و با تجمع اين نيرو در پشت سد بصیرت و آگاهی ملل دنیا ، نوید شکست هیمنه پوشالی ابر قدرت های غربی عینی تر به نظر رسيده که، موج بیداری اسلامی یکی از دستاوردهای مهم جوشش قدرت و اراده مردم مظلوم دنیا می باشد.

امروز دیگر مسئله فلسطین، مسئله منطقه ای، عربی و حتی جهان اسلام نیست، بلکه درد مشترک تمام آزادیخواهان دنیاست و مدعیان دروغین حقوق بشر نیز، یارای حمایت علنی از این رژیم نامشروع را از کف داده و با دسیسه ها، درصدد ایجاد رخنه در صفوف متحد جهان اسلام با ایجاد و حمایت از گروه های سلفی و تکفیری و فرقه های ضاله هستند؛ همراهی و همسویی اعمال این گروه ها با نقشه ها و نیّات صهیونیسم، این مساله را کاملا عیان می کند.

امروز و در حالی که جهان ، شاهد بیداری اسلامی ملت‌های آزاده با الهام از آموزه های انقلاب اسلامی ایران است بیش از هر زمان دیگری دوراندیشی معمار کبیر انقلاب بر همگان آشکار می‌گردد و در این میان ، روز جهانی قدس میراثی گرانبهاست از آن پیر فرزانه. روزی است که نماد وحدت و همدلی مسلمانان و آزادگان جهان است. فریاد آزادیخواهی ملت مظلوم فلسطین و طنین‌انداز نفرت از استکبار جهانی است.

اگرچه این حملات در اوج مظلومیت ملت فلسطین دل همه مسلمانان و آزادیخواهان را بدرد آورده است اما حقیقت آنست که این حملات نشان دهنده استیصال رژیم صهیونیستی در مقابل حملات موشکی و تحرکات زمینی جریان مقاومت در برابر اشغالگران است. امری که دستگاه امنیتی و ماشین نظامی و جنگی و ساز و کارهای دفاع هوایی و باصطلاح گنبد آهنین صهیونیستها را به چالش جدی کشانده است و امنیت، مهمترین مؤلفه حیات ضد بشری آنان را به کابوسی برای ساکنان اراضی اشغالی مبدل ساخته است.

ما دانش آموزان بسیجی استان همدان نیز که همیشه پیشگام حرکت های انقلابی و مبارزات بر علیه استکبار جهانی بوده ایم در روز قدس نیز محکم و استوار حضور می یابیم وبا بیعت مجدد با آرمان های امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری خواهیم بست و فریاد مرگ بر«سه قاتل کودکان، آل سعود، اسرائیل و امریکای بی وجدان» را هر چه رساتر به گوش جهانیان خواهیم رساند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات