خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحيه همدان گفت: راهپيمايي روزقدس ادامه راه شهيدان و کابوس تمام خواب‌های آشفته صهیونیزم بین‌الملل است.
کد خبر: ۸۵۳۸۸۶۳
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۲

حسن برزگر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به روز جهانی قدس اظهار داشت: يكي از تئوري‌هاي مهم و اساسي که در قاموس انقلاب اسلامي توسط حضرت امام خميني (ره) جاي گرفته است مبارزه با ر‍ژيم اشغالگر قدس تا رفع اين لكه ننگ از نقشه‌هاي جغرافيايي است.

وی افزود: مردم ايران همواره اين انديشه الهي و ضد استكباري حضرت امام(ره) را فراروي ديدگان خود قرار داده‌اند و اين راه را ادامه خواهند داد تا غاصبان بيت المقدس را از آنجا برانند و اين اتفاق در آينده نزديك رخ خواهد داد.

فرمانده سپاه ناحيه همدان تاكيد كرد: قرآن وعده جايگزيني و جانشيني مظلومان عالم را در كره زمين داده است و ما نيز در وقوع آن شكي نداريم و مطمئن هستيم با اين تظاهرات و راهپيمايي‌ها است كه وجود منحوس اين رژيم از ميان خواهد رفت و فلسطينيان در وطن خود آزادانه زندگي خواهند كرد.

وی یادآور شد: روز قدس هر ساله کابوس تمام خواب‌های آشفته صهیونیزم بین‌الملل است و آن کابوس تا نابودی اسراییل و آزادسازی قدس عزیز ادامه خواهد داشت.

برزگر در پايان با بیان اینکه شركت در راهپيمايي روز قدس ادامه راه شهيدان است، خاطرنشان كرد: بسيجيان و آحاد مردم شهر همدان در اين راهپيمايي ضد استكباري و ضد سلطه همچون سال‌های گذشته و پرشورتر از هر سال شركت خواهند كرد و تيشه اي محكم بر درخت عمر اين رژيم جعلي خواهند زد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات