خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه بهار گفت: روز قدس نشان‌دهنده تنفرجهان اسلام از رژیم نامشروع اسرائیل و خنثی‌کننده توطئه‌های اسرائیل و استکبار به سرکردگی آمریکا است.
کد خبر: ۸۵۳۸۸۶۱
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰

سرهنگ رجبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشت: به مناسبت روزجهانی قدس روز مبارزه با استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی کارکنان و پایوران سپاه ناحیه بهار نیز با مردم شهرستان بهار همصدا با مردم جهان مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را فریاد خواهند زد.

وی با بین اینکه روز قدس از زاویای گوناگونی داری اهمیت است، گفت: روز قدس نشان‌دهنده دشمنی، مخالفت و مقابله همگانی جهان اسلام با موجودیت نامشروع رژیم غاصب اسرائیل است.

فرمانده سپاه ناحیه بهار بیان داشت: روز قدس نشان‌دهنده تنفرجهان اسلام از رژیم نامشروع اسرائیل و خنثی‌کننده توطئه‌های اسرائیل و استکبار به سرکردگی آمریکا است.

وی با اشاره به برنامه‌های این روز در سپاه ناحیه بهار افزود: شرکت کارکنان سپاه ناحیه بهار، حوزه ها و پایگاه ها در راهپیمایی روز قدس، تهیه بسته های صوتی در طول مسیر راهپیمایی، شرکت در نمازجماعت به صورت غیرسازمانی یافته، برپایی پایگاه طرح جمع‌آوری و تشویق دجاواره از جمله برنامه‌های این روز است.

رجبی خاطرنشان کرد: برپایی ایستگاه بلوتوث، چاپ و تکثر و توزیع زندگی نامه و وصیت نامه شهید شاخص استان و شهرستان و طرح جمع آوری کمک های مردمی به جبهه مقاومت نیز از دیگر برنامه‌ها است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات