خبرهای داغ:
بیانیه بسیج رسانه استان همدان به مناسبت روز قدس:

روز قدس، مقدمات زوال و نابودی رژیم کودک‌کش صهیونیستی را فراهم کرد

سازمان بسیج رسانه سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان خواستار حضور گسترده مردم در راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس شد و در بیانیه خود آورد: روز قدس مقدمات زوال و نابودی رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل را فراهم کرد.
کد خبر: ۸۵۳۸۸۵۴
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سازمان بسیج رسانه سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان طی بیانیه ای خواستار حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس شد.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز جهانی قدس نشانگر اهمیت مبارزه با ظالمان و ستمگران در جهان و بیانگر این نکته مهم است که آزادی قدس شریف هیچ وقت از خاطر مسلمانان فراموش نمی شود و هر روز آرمان فلسطین و فریاد مظلومیت مستضعفین، از دل ملت های آزاده جهان شنیده می شود.

حل مسأله فلسطین و دفع غدّه سرطانی اسرائیل به عنوان اولویت اول جهان اسلام توسط حضرت امام خمینی(ره) یک تصمیم راهبردی بود که طی 37 سال اخیر سبب شده است خیلی از انسان های حق طلب به جنایات اسراییل و حامیان آن که در راس آنها آمریکای جنایتکار قرار دارد اطلاع یابند و مقدمات زوال و نابودی این رژیم غاصب و کودک کش فراهم گردد.

کیست که نداند جنگ داعش و گروه های تروریستی تکفیری علیه عراق و سوریه و تهاجم وحشیانه آل سعود به یمن اقدامی در راستای امنیت سازی برای رژیم صهیونیستی، تضعیف جبهه مقاومت و مقابله با انقلاب اسلامی ایران طراحی شده است ولی در این عرصه هم باهوشیاری ملت های مسلمان،استکبار جهانی به زانو در خواهد آمد و آتش فتنه های طراحی شده، دامن خودشان را خواهد گرفت.

جامعه رسانه ای استان اعلام می دارد هم پای آحاد مختلف مردم مجاهد، انقلابی و رشید ایران اسلامی برای حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس شرکت نموده و با فریادهای «مرگ برآمریکا» و«مرگ براسراییل» انزجار خود رااز راهبردها و سیاست های جنایت آمیز آمریکا، رژیم صهیونیستی و هم پیمانان منطقه ای و فرامنطقه ای آنان علیه جهان اسلام به گوش جهانیان خواهد رساند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات