خبرهای داغ:
بیانیه بسیج سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان همدان:
در بیانیه بسیج سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان همدان به مناسبت روز قدس آمده است: ملت رشید ایران همگام با سایر مسلمین و آزادگان عالم امسال نیز همچون سالهای گذشته در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، ندای مظلومیت فلسطین، یمن و سایر بلاد تحت ظلم را در گوش جهانیان فریاد خواهد زد.
کد خبر: ۸۵۳۸۸۴۸
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، بسیج سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به مناسبت روز قدس بیانیه‌ای به شرح ذیل صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

اگر امروز ، ملت فلسطین دچار چنین سرنوشت تلخی شده است اگر امروز پیکر ملت فلسطین خون آلود است ومصیبت وغم آن ملت تا اعماق جان انسان های دردمند نفوذ کرده است، به خاطراختلاف کلمه مسلمین است. امام خامنه ای (مد ظله)

رمضان ماه پیوند انسان با حقیقت وجودی خویش است حقیقتی که موجب برتری بشر بر دیگر خلایق گشته و او را از خاک بر افلاک سوق می دهد و به واسطه این عنایت بی نظیر، مسئولیتی بس سنگین را بر دوش انسان نهاده و آن مقام خلیفه الهی است.آنجا که می‌فرماید: «انی جاعل فی الارض خلیفه»

رمضان، ماه مهرورزی است. ماهی که یادآور شهید مهر و عدالت، علی(ع) است که می فرمود هر مسلمانی صدای دادخواهی مظلومی را بشنود و اجابتش ننماید مسلمان نیست.

امسال روز جهانی قدس، این ودیعه گرانقدر معمار بزرگ انقلاب را در حالی برگزار خواهیم کرد که در سایه سکوت مرگبار و حما‌یت‌های همه جانبه مدعیان دروغین حقوق بشر و دولت‌های خائن عرب، جای جای بلاد مسلمین زیر چکمه قابیلیان در دریای خون غوطه‌ور است و دستان نوادگان ابوسفیان، تا مفرق به خون کودکان و زنان بی‌گناه و بی‌دفاع یمن آغشته است.

امروز علاوه بر مردم ستمدیده فلسطین، مظلومان یمن، بحرین، عراق و سوریه در آتش فتنه می‌سوزند و فریاد استغاثه‌شان در گلو خفه می‌شود.

به راستی فجایع ننگینی که در بلاد مسلمین به وقوع می‌پیوندد دل هر انسان آزاده را به درد می‌آورد و عرق شرم را از این همه توحش بر پیشانی می‌نشاند.

چگونه می شود که جانشین خداوند بر روی زمین، این همه ظلم را ببیند و دم بر نیاورد. مستکبران و آتش‌افروزان جهان به سرکردگی اسرائیل غاصب و آمریکای جنایتکار و نوکرانشان در منطقه، هم آنان که بر اسلاف کافر خویش مباهات می‌کنند و خائنین الحرمین الشریفین‌اند، به زعم خام خویش، می خواهند با این کشتار وحشیانه مقاومت و عزت مسلمین را درهم بشکنند و خواسته نامشروع خود را که همانا ایجاد امنیت برای صهیونیست غاصب و تسلط بر بلاد مسلمین است محقق سازند.

ملت رشید ایران همگام با سایر مسلمین و آزادگان عالم امسال نیز همچون سالهای گذشته در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، ندای مظلومیت فلسطین، یمن و سایر بلاد تحت ظلم را در گوش جهانیان فریاد خواهد زد و با عنایات خداوند سبحان و رهبری ولی امر زمان، حضرت امام خامنه‌ای، در روز قدس، با شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»، انزجار خویش را از کفر جهانی اعلام می‌دارد.

بسیج سازمانها و دستگاه‌های اجرایی استان نیز ضمن اعلام برائت از فجایع اسرائیل و آمریکا و نوکرانشان درمنطقه، به خصوص دولت وهابی عربستان، همگام با سایر اقشار در راهپیمایی روز قدس، حضوری پرشور یافته و با طنین «الله‌اکبر» و «مرگ بر آمریکا و اسرائیل»، مشت محکم دیگری بر دهان جهانخواران متکبر خواهد زد. باشد که به فضل الهی، شاهد تحقق وعده حق تعالی باشیم که «ونرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض ونجعلهم ائمه ونجعلهم الوارثین» ان شاء الله

انتهای پیام/

ارسال نظرات