خبرهای داغ:
بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان استان قم به مناسبت روز قدس؛
سازمان بسیج فرهنگیان استان قم با صدور بیانیه ای اعلام کرد: روز قدس روزی است که مي‌تواند نگاه‌ها را از جبهه‌هاي فرعي به جبهه اصلي مسلمانان يعني رژيم صهيونيستي و استكبار جهاني سوق دهد.
کد خبر: ۸۵۳۸۸۴۱
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان به مناسبت روز جهانی قدس آمده است: این روز بزرگ یادگار و ابتکار معمار کبیر انقلاب اسلامی و عرصه ای برای اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و همچنین اعلام برائت از جبهه استکبار و صهیونیسم جهانی است.

این بیانیه می افزاید: روز قدس، روز رژه و ابهت سپاهیان اسلام در برابر چشمان حیرت زده‌ مستکبرین و خونخواران جهان و روز برائت و اعلام نفرت عمومی ملل مسلمان و همه آزادگان جهان از رژیم اشغالگر قدس و حامیآن، شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار است.

در بیانیه بسیج فرهنگیان قم عنوان شده است: روز قدس روز بیداری، روز حماسه و روز پشتیبانی از مردمی ستمدیده و مظلوم است که بیش از نیم قرن درمصاف با دژخیمان پلید صهیونیستی، همچنان استوار و مقاوم باقی مانده اند. اكنون ملل مسلمان جهان در حالي خود را براي جهت بزرگداشت اين روز آماده مي‌كنند كه به‌رغم دستاوردهاي ارزشمند در عرصه مقاومت فلسطين و رشد و نفوذ اسلام در جهان، مشكلات و مسائل ايجاد شده در برابر كشورهاي اسلامي، بيش از هر زمان ديگري ضرورت پاسداشت اين روز و اهتمام مسلمانان براي بسيج جهاني در مقابل دشمنان اصلي اسلام را ايجاب مي‌كند.

در بخش دیگری از بیانیه می خوانیم: شكست‌هاي نظام سلطه از مقاومت جهاني اسلام و ضعف مفرط و روزافزون رژيم صهيونيستي در برابر مسلمانان در طول سال‌هاي اخير كه جنگ‌هاي 33 روزه و 22 روزه و... نماد آن است، سبب شده كه نظام سلطه اين بار با اتكا به خيانت‌هاي تكفيري‌ها و آل‌سعود چالش اسلامي- صهيونيستي جهان اسلام را به چالش اسلامي- اسلامي تبديل و ضمن ايجاد فراغت براي رژيم جلاد صهيونيستي، ظرفيت‌هاي انقلابي جهان اسلام را رودر روي هم قرار داده و در دو جبهه عليه يكديگر ‌ خنثي كند. این بیانیه تصریح میکند: جبهه اول فتنه گروه‌هاي تكفيري است كه با عناوين مجعول داعش، القاعده، النصره، بوكوحرام و... بخش اعظم ظرفيت‌ جهان اسلام را در كشورهايي نظير عراق ، سوريه و ليبي درگير خود ساخته كه مهم‌ترين پيامد آن ارائه چهره‌اي بسيار منفي از اسلام در جهان، از بين بردن زيرساخت‌هاي صنعتي و توانمندي‌هاي اقتصادي كشورهاي مسلمان و كشاندن جوانان مسلمان انقلابي در مسلخ يك تقابل دروني است كه مهم‌ترين ثمر آن براي آمريكا و رژيم صهيونيستي فراغت از حركت پيش‌رونده، مقاومت اسلامي، خارج شدن، مقابله با صهيونيسم از دستور كار نيروهاي انقلابي مسلمان است، فتنه‌اي كه ظرفيت نيروهاي مقاومت در فلسطين اشغالي را نيز تجزيه و حتي به رودررويي با هم كشانده است.

بیانیه در تبیین ویژگی های جبهه دوم عنوان می کند: جبهه دوم، جبهه جنايات وحشيانه رژيم متجاوز آل‌سعود عليه مردم مظلوم يمن است. رژيم صهيونيستي- تكفيري آل‌سعود با غارت منابع نفتي جهان اسلام، سرمايه‌هاي كشورهاي اسلامي را كه بايد در برابر رژيم صهيونيستي به كار گرفته شود، عليه مردم مظلوم يمن به كار گرفته و در يك اقدام نظامي مشترك با صهيونيست‌ها و قدرت‌هاي استكباري غربي، به زعم خود با بمباران و كشتار مردم و در يكي از محروم‌ترين كشورهاي اسلامي، مهار حركت انقلاب اسلامي و منافع صهيونيست‌ها و قدرت‌هاي استكباري را در آن منطقه دنبال مي‌كند كه سفر اخير شاهزاده سعودي در آستانه روز قدس به سرزمين‌هاي اشغالي تنها گوشه‌اي از اين همكاري پيدا و پنهان دو رژيم دست‌نشانده استكبار در منطقه براي پيشبرد راهبردهاي نظام سلطه در منطقه خاورميانه و جهان اسلام است.

در بخش دیگری از این بیانیه می خوانیم: ترديدي نمي‌توان داشت كه اين جبهه‌بندي‌هاي كاذب ميان مسلمانان ناشي از شكست‌هاي مستمر مثلث‌ شوم صهيونيزم، استكبار و وهابيت تكفيري، از نهضت انقلاب اسلامي امام عظيم‌الشأن است؛ نهضتي كه در آغاز اركان نظام سلطه و صهيونيسم را به لرزه درآورد و با ادامه حركت در مسير اصلي در سال‌هاي اخير، عملاً رژيم صهيونيستي و استكبار جهاني را در منطقه به انزوا برده است و اگر نبود خيانت‌هاي وهابيون تكفيري در جهان اسلام، اكنون ريشه‌هاي اين غده سرطاني در منطقه خشكيده شده بود، اما به‌رغم آن نبايد چالش‌هاي جهان اسلام در جبهه عراق، سوريه، يمن و... ، مسلمانان را از جبهه اصلي كه همان مقابله با صهيونيسم و استكبار جهاني است، غافل كند چراكه تفرقه زماني از جهان اسلام رخت برمي‌بندد كه ريشه‌هاي موجده آن‌كه صهيونيسم و استكبار جهاني است، خشكانده شود.

این بیانیه خاطرنشان می سازد: به همين دليل است كه حضور ميليوني مردم در روز قدس امسال در روز جمعه 19 تير‌ماه معنايي متفاوت با گذشته دارد. روزي كه مي‌تواند نگاه‌ها را از جبهه‌هاي فرعي به جبهه اصلي مسلمانان يعني رژيم صهيونيستي و استكبار جهاني سوق دهد.

در بخش پایانی بیانیه سازمانبسیج فرهنگیان استان قم چنین شده است: سازمان بسیج فرهنگیان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و با تأسی به رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب، امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)،آمادگی خود را جهت حضوری پرشور و حماسی در مراسم راهپیمایی روز قدس و همبستگی با فرزندان مقاومت اسلامی در فلسطین، لبنان، سوریه و هرجایی که ندای الله اکبر به گوش می رسد اعلام داشته و از کلیه فرهنگیان بسیجی و عموم ملت سرافراز و مؤمن ایران اسلامی دعوت می‌ نماید تا همچون گذشته با حضور یکپارچه خود در این روز بزرگ، اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و فریاد رسای خود را در حمایت از ملت ستمدیده فلسطین و به گوش جهانیان برسانند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها