رییس سازمان بسیج رسانه سپاه استان بوشهر گفت: مسابقه عکاسی حماسه نگاران با موضوع روز جهانی قدس در این استان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۳۸۸۳۶
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶
 به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، عبدالله نجفی  گفت: محور این مسابقه ثبت جلوه های حماسی حضور اقشار مختلف مردم استان بوشهر در راهپیمایی باشکوه روز قدس است.
 وی ادامه داد: افراد داوطلب شرکت در مسابقه باید حداکثر پنج اثر خود را به دبیر خانه مسابقه ارسال کنند.
نجفی عنوان کرد: مهلت ارسال عکس به دبیر خانه این مسابقه تا 31 تیر ماه بوده و نفرات برتر نیز 17 مرداد مصادف با روز خبرنگار معرفی خواهند شد.
 وی یادآور شد: به افراد برتر این مسابقه جوایز ارزنده اهدا و همچنین آثار آنها در رسانه های مجازی و مکتوب منتشر خواهد شد.
نجفی تصریح کرد: نحوه ارسال عکس برای حضور در مسابقه عکاسی حماسه نگاران از طریق رایانامه www.basijrasaneh.b@gmail.com و یا بصورت حضوری تحویل به دفتر سازمان بسیج رسانه استان واقع در خیابان جانبازان شهر بوشهر است.
رییس سازمان بسیج رسانه سپاه استان بوشهر همچنین با دعوت از اقشار مختلف مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس گفت: مردم خداجوی و استعمار ستیز استان بوشهر و بویژه اصحاب رسانه استان با حضور حماسی خود فردا (روز قدس) بار دیگر همراه و همصدا با مردم آزادی خواه اقصی نقاط جهان با عزمی راسخ و اراده ای آهنین آزادی قدس عزیز را فریاد خواهند زد.
وی یادآور شد: اصحاب رسانه استان بوشهر نیز مصمم هستند که در این روز با مشت هایی گره کرده همانند ادوار گذشته جنایات دد منشانه رژیم اشغالگر قدس را محکوم کرده و ابراز همدردی خود را با مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین اعلام کنند.
راهپیمایی روز جهانی قدس امسال روز جمعه نوزدهم تیر در بوشهر از مقابل بانک صادرات در خیابان امام خمینی (ره) تا مصلای نماز جمعه برگزار خواهد شد.
سخنران روز جهانی قدس در بوشهر سرلشکر رحیم صفوی دستیار و مشاور مقام معظم رهبری است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها