بسیج ورزشکاران مازندران در راهپیمایی روز قدس که فرصت‌ بی‌بدیل مسلمانان در اقصی نقاط جهان است ضمن اعلام همبستگی با مظلومان عالم برای ابراز خشم و انزجار از صهيونيست و استكبار جهاني به صحنه می آید.
کد خبر: ۸۵۳۸۸۲۵
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶

 



خبرگزاری بسیج مازندران، سازمان بسیج ورزشکاران مازندران در آستانه روز جهانی قدس شریف و در تحقق ندای« یاللمسلم» در حمایت از مظلوم  و برائت از ظالم شرکت در راهپیمایی منسجم ، دشمن شکن و وحدت آفرین را در بیانیه ای وظیفه دینی و انسانی دانست.

 در این بیانیه با اشاره به فرامین بنیانگذار روز قدس آمده است؛

 روز قدس، روز جهانی  است، روزی است که باید تمام مستضعفین را از چنگال مستکبرین بیرون بیاوریم، روزی است که باید جامعه مسلمین همه اظهار وجود بکنند و هشدار بدهند به ابرقدرتها و به این تفاله‌هایی که مانده است از آنها، چه در ایران و چه در سایر نقاط.

 امام خمینی (ره)

 

بار دیگر جمعه‌ی آخر ماه مبارک رمضان فرارسید. روزی که به فرموده امام خمینی (ره) روز خروش ملت های مستضعف و ستم کشیده در برابر مستکبران و زورگویان عالم خواهد بود.

روز قدس، روزی است  که تمام مسلمین جهان برای نابودی شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل نامشروع متعهد و یک دست می شوند تا ندای خواهران و برادران مظلوم و ستمدیده فلسطین را به گوش جهانیان برسانند. در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مسلمین جهان برای آزادی قدس شریف و مقابله با توطئه های دشمن و برای نابودی رژیم جعلی صهیونیستی همانند رود خانه خروشان در جهان سرازیر می شوند و راهپیمایی می کنند.

این حرکت عظیم که نشان از یک پارچگی امت مسلمان برای آزادی قدس و حمایت از مردمان فلسطین دارد ، باعث نگرانی های گسترده دشمنان اسلام و مسلمین گشته که این حرکت عظیم منجر به تحرکات و نگرانی های همراه با برنامه ریزی و توطئه برای از بین بردن یاد روز قدس از سوی دشمنان اسلام در بین مسلمانان شده است.

چرا که خروش جهانیان در این روز تهدیدی برای رژیم نامشروح صهیونیزم خواهد بود به همین دلیل این رژیم با هم دستی هم پیمانان غاصب و ظالم خود در صدد از بین بردن این روزبزرگ هستند.

راهپیمایی روز قدس امسال، در شرایطی خاص برگزار خواهد شد و از اهمیت بالایی برخوردار است  زیرا جهان اسلام، با چالشهای سیاسی عظیمی دست و پنجه نرم می‌کند، نظام سلطه این بار با مشارکت جریان سلفی‌گری افراطی که فقط نقابی از اسلام را بر چهره دارد به دنبال رخنه افکنی و ایجاد شکاف در صفوف مسلمانان شیعه و سنی است که لازم و واجب است مسلمانان جهان ضمن جدی گرفتن این خطر عظیم، با حفظ هوشیاری کامل از هر فرصتی برای خنثی‌سازی آن استفاده کنند.

 راهپیمایی روز قدس از جمله فرصت‌های بی‌بدیل برای همه مسلمانان در اقصی نقاط جهان است که  با تقویت پایه‌های وحدت و ترمیم شکاف‌های ایجاد شده، انسجامی مثال زدنی را به نمایش گذارد برهمين اساس اداره کل ورزش و جوانان  و سازمان بسیج ورزشکار استان مازندران نيز ضمن اعلام خشم و انزجار از صهيونيست  و استكبار جهاني، با بهره‌مندي از منويات مقام معظم رهبري و همگام با حضور گسترده و يكپارچه تمامي مسلمانان و مردم جهان در راستاي وظيفه اسلامي و انقلابي خود درميان سيل خروشان راهپيمايان روز قدس حضور يافته و از جامعه ورزش استان براي شركت در راهپيمايي بزرگ اين روز دعوت به عمل مي‌آورد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها