خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب:

روز قدس، روز وحدت واتحاد در برابر جبهه کفر و استکبار است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: روز قدس، روز عزت،خاستگاه بیداری اسلامی و روز وحدت امت اسلام در برابر کفر و استکبار جهانی است.
کد خبر: ۸۵۳۸۸۰۳
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار جواد مولودی با تاکید بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: روز قدس، روز بیداری اسلامی و روز وحدت امت اسلام در برابر کفر و استکبار جهانی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: امروز مسئله غزه و فلسطین، مساله ای مهم برای جهان اسلام است و از سوی دیگر نیز محل آزمایشی برای سران کشورهای اسلامی و مجامع بین المللی و حقوقی دنیاست.

وی با بیان اینکه متاسفانه سران کشورهای اسلامی به وظیفه خود عمل نکرده اند و در خواب و غفلت به سر برده اند، گفت: متاسفانه امروز رژیم منحوس آل سعود نیز در حالی که داعیه مسلمانی دارد، به نیابت از رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی علیه کشور یمن و مردم مسلمان آن جنگ افروزی می کند.

مولودی با اشاره به اینکه جرم مردم فلسطین و یمن تنها این است که در مقابل استکبار سر خم نمی کنند، تصریح کرد: سکوت جامعه بین الملل که داعیه حقوق بشر آنها گوش زمین و زمان را کر کرده اند، جای بسی تاسف دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه گفتمان مقاومت ایران اسلامی جهان شمول شده و مردم مظلوم فلسطین و کشورهای آزاده جهان با الهام از این گفتمان در مقابل دشمنان اسلام مقاومتمی کنند، اظهار کرد: امروز گفتمان انقلاب اسلامی و تفکر مقاومت و مبارزه با استکبار و آمریکا و اسرائیل جهان شمول شده و همه مردم دنیا با الهام از انقلاب اسلامی در مقابل زورگویی ها می ایستند.

وی با مهم برشمردن حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: مردم ایران اسلامی باید مانند همیشه به صحنه آمده و به عنوان پیش قراولان دفاع و حمایت از مردم مظلوم فلسطین ندای آزادی خواهی قدس شریف را سر دهند.

ارسال نظرات