خبرهای داغ:
انجمن زرتشتیان شیراز و انجمن ارامنه شیراز برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس اعلام آمادگی کردند.
کد خبر: ۸۵۳۸۷۸۰
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس به نقل از واحد مرکزی خبر، رییس انجمن ارامنه شیراز امروز با دعوت از آحاد مردم برای حضور یکپارچه در راهپیمایی روز قدس گفت: ارامنه شیراز نیز، همچون دیگر مردم آزاده و ظلم ستیز جهان، همدوش با هموطنان خود در راهپیمایی روز قدس، روز وحدت همه انسان های عدالت خواه و عزّت طلب شرکت می کنند.

هرموند آراتونیان افزود: انجمن ارامنه شیراز همانند همه وجدان های بیدار دنیا با تجلیل از ایستادگی و مقاومت مردم غزه، نسل‌کشی در غزه را محکوم و انزجار خود را از حملات وحشیانه رژیم منحوس صهیونیستی اعلام می کند.

رئیس انجمن زرتشتیان شیراز هم گفت: روز قدس، روز همبستگی آزادگان جهان برای دفاع از حقوق مردم مظلوم فلسطین و مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی و استکبار جهانی است.

افلاطون سهرابی با اشاره به فرموده امام خمینی (ره) مبنی بر ایستادگی در مقابل ظلم و دفاع از مظلوم افزود: ما با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام می کنیم.

به گفته افلاطون سهرابی، انجمن زرتشتیان شیراز، ضمن اعلام آمادگی برای حضور در راهپیمایی روز قدس و ابراز همدردی با مردم بی دفاع و ستم کشیده فلسطین، انزجار خود را از اقدامات وحشیانه و غیر انسانی رژیم غاصب صهیونیستی ابراز می دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها