خبرهای داغ:
سپاه خوی به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۵۳۸۷۷۳
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶
به گزارش خبرگزاري بسيج آذربايجان غربي، در این بیانیه آمده روز قدس روز پایان انتظار و روز فریاد برائت از مشرکین است قدس این قبله اول مسلمانان سالیان سال است که در محاصره ي از خدا بی خبرانی است که حتی اجازه برپایی نماز جماعت به جوانان کمتر از 40 سال را نمی دهد.

در بخش دیگری از این پیام آمده مردم مظلوم فلسطین سالهاست در محاصره کسانی هستند که پا را برروی هر چه انسان و انسانیت است گذاشته اند و در این مسیر هرچه را که در مسیرشان است درو میکند حال کودک باشد زن باشند، نظامی باشد یا غیر نظامی، فقط معلوم است که مظلومند و بی دفاع چرا که بدون اسلحه و هرنوع آلت جنگی و گاها در بستر خواب و یا بر سر سفره افطار پرپر می شوند و تنها جرمشان این است که برای دفاع از سرزمین خویش قیام کرده اند.

در ادامه اين پيام مشترك آمده امسال که به نام سال دولت و ملت همدلی و همزبانی از سوی رهبر خوبیها نامگذاری شده است با مردم مظلوم فلسطین دوباره هم دل و همزبان خواهیم شد و در برابر اشغالگران دوباره می ایستیم و همگی در روز قدس فریاد هیات من الذله را سر خواهیم داد تا استکبار و دشمنان بدانند مسلمانان، مظلومان و اهل کتاب هیچ موقع تنها نیستند و نخواهند ماند.

در راهپيمايي روز قدس خواهيم گفت: اي اسرائيل، آل سعود و گروهك هاي تكفيري هرچند كه همانند آبا و اجدادتان(يزيد، معاويه، ابوسفيان و... ) اظهار شادي شعف كنيد و به ظاهر خون بريزيد و پيروز شويد اما اين را بدانيد كه خون بر شمشير پيروز است و هستند مثل امام سجاد(ع) ها و زينب كبري(س) هايي كه پيام مظلومان را به نسل هاي آينده برسانند و جنايات شما را بر همگان علني نمايند.

لذا ما نيز به عنوان ادامه دهندگان راه ائمه اطهار(ع) با لبيك به فرمان تاريخ امام(ره) در آخرين جمعه از ماه مبارك رمضان بر خيابان ها آمده و فرياد مرگ بر سه قاتل كودكان، آمريكا، آل سعود و اسرائيل را سر خواهيم داد تا فريادهاي ما به گوش ابرقدرتها و استكبار جهاني برسد كه مردمان، يمن، فلسطين، عراقْ سوريه لبنان و... تنها نيستند و نخواهند ماند.

ما در اين پيام اعلام مي كنيم كه تمامي كاركنان پايوران و بسيجيان از هر قشر پا به پاي ساير مردم در راهپيمايي روز قدس فرياد مرگ بر اسرائيل و آمريكا را در حمايت از مظلومان جهان سر خواهند داد.

ارسال نظرات