برائت از غاصبان و حمایت از مظلومان سرزمین‌های اشغالی و به حمایت از مردم یمن و برای محکوم کردن جنایت ضدانسانی سعودی‌ و مزدوران استکبار در منطقه علیه مردم بی‌دفاع و بی‌پناه یمن فریاد مسلمانان حق‌طلب و آزادی‌خواه باید رساتر باشد .
کد خبر: ۸۵۳۸۷۶۹
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱

 



خبرگزاری بسیج مازندران، آیت‌الله علی معلمی با اشاره به اینکه روز جهانی قدس از جمله یادگارهای ارزنده و ماندگار امام راحل است، اظهار کرد: از بدو ایجاد رژیم غاصب صهیونیستی و تشکیل نطفه فتنه در خاورمیانه و در قلب کشورهای اسلامی، امام راحل هشدارهای جدی به تمام ملت‌های مسلمان و دولت‌های اسلامی دادند که از جمله اساس و انگیزه اصلی ایشان نهضت مقدس و قیام و انقلاب خونین قبله نخست مسلمانان بود.

وی با اعلام اینکه هرساله راهپیمایی روز قدس ویژگی‌های مخصوص به خود پیدا می‌کند، اضافه کرد: امسال به لحاظ اینکه ائتلاف شیاطین منطقه در سرکوبی ناروای مردم یمن به رهبری عربستان سعودی که بر حرمین شریفین و سرزمین وحی سلطه دارد ویژگی خاصی پیدا کرده‌ است.

معلمی با تاکید بر اینکه باید با اعلام برائت از غاصبان فلسطین و اعلام حمایت از مظلومان در‌بند سرزمین‌های اشغالی از مردم یمن نیز غفلت نداشت، خاطرنشان کرد: به حمایت از مردم یمن و برای محکوم کردن این جنایت ضدبشری و ضدانسانی که سعودی‌ها با کمک دیگر مزدوران استکبار در منطقه علیه مردم بی‌دفاع و بی‌پناه یمن به‌کار گرفتند فریاد مسلمانان حق‌طلب و آزادی‌خواه باید رساتر باشد و ابراز انزجار بیشتری نمایان شود.

وی تصریح کرد: حضور همه مومنان از برادران و خواهران در سرتاسر کشور در راهپیمایی روز جهانی قدس به‌ویژه استان ولایت‌مدار مازندران ضروری است و باید با حضور گسترده و جدی خود یک‌بار دیگر فریاد رهایی قدس را سر دهیم و همچنین حمایت خود را به مردم مظلوم یمن اعلام کنیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها