خبرهای داغ:
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی از روز جهانی قدس به عنوان جلوه و فرصتی دوباره برای نمایش همدلی مسلمانان در برابر جبهه کفر و الحاد نام برد.
کد خبر: ۸۵۳۸۷۵۸
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس،  نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با انتشار بیانیه ای از روز جهانی قدس به عنوان جلوه و فرصتی دوباره برای نمایش همدلی مسلمانان در برابر جبهه کفر و الحاد نام برد.

در این بیانیه ضرغام صادقی آورده است :امسال مردم شریف ایران و تمام مسلمانان جهان در حالی به استقبال روز قدس می روند که جریان تکفیری داعشی و سردمداران آل سعود در پیوندی نامبارک با صهیونیسم جهانی، یکی از کم نظیر ترین جنایات تاریخ را در منطقه رقم زده و مردم بی دفاع و مسلمان عراق و سوریه و یمن را به خاک خون می کشانند.


این بیانیه ادامه داده :از دیگر سو رژیم سفاک صهیونیستی نیز ضمن پشتیبانی همه جانبه از جریانهای تکفیری ، همچنان تجاوز به حریم ملت مظلوم فلسطین و اولین قبله گاه مسلمین جهان، قدس شریف را در سر لوحه برنامه های تجاوز کارانه خویش دارد.


صادقی در این بیانیه افزوده است : روز قدس فرصتی دوباره برای ملت مسلمان ایران و همه آزادیخواهان جهان است که جلوه ای باشکوه از وحدت و همدلی خود در برابر جبهه کفر و الحاد جهانی به نمایش بگذارند.

صادقی در این بیانیه با اشاره به تقارن این ایام با آخرین روزهای مذاکرات هسته ای اعلام داشته ، به عنوان نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام حمایت مجدد از تیم مذاکره کننده هسته ای، اعلام می دارم که تنها توافقی مورد قبول است که تمام خطوط قرمز نظام و حقوق مسلم ملت ایران در آن رعایت شده باشد و تاکید می کنم که همانگونه که رهبر معظم انقلاب بارها بیان فرمودند تنها راه رهایی از معضلات اقتصادی امروز ، اعتقاد و التزام مسئولان کشور به اصول و مبانی اقتصاد مقاومتی است.

وی در پایان از عموم مردم بزرگوار ایران به ویژه مردم شریف شیراز دعوت کرده تا با حضور حماسی خود در روز قدس، جلوه ای بی بدیل از عظمت و شکوه خود در برابر دیدگان جهانیان به نمایش گذارند و به همگان نشان دهند که تنها راه حفظ عزت و اقتدار یک ملت ایستادگی و مقاومت بر آرمانهاست.


ارسال نظرات
پر بیننده ها