خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه سرخه:

راهپیمایی روز قدس؛ محور وحدت جهان اسلام است

فرمانده سپاه ناحیه سرخه گفت: برگزاری هوشمندانه راهپیمایی روز جهانی قدس محور وحدت جهان اسلام است.
کد خبر: ۸۵۳۸۷۵۲
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲
محمد امامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سرخه با تأکید بر حضور آحاد ملت ایران در راهپمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: روز قدس، روز آمایش بزرگ ملت اسلام و روز دمیدن خون در رگ ها است.

وی افزود: روز جهانی قدس، تجلی آرمان فلسطین، فریاد وحدت امت اسلام علیه جاهلیت مدرن و کودک کشی از غزه تا یمن و اعلام پایبندی ملت ایران به آرمان های بلند انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه ناحیه سرخه گفت:مسئله فلسطین برای ما یک مسئله اصلی است و این را بدانید مسئله فلسطین از دستور کار نظام جمهوری اسلامی خارج نخواهد شد.

امامی بیان کرد: مردم با شور وشوق بالا در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند؛ زیرا امروز رژیم غاصب اسرائیل، آمریکا، جریان تکفیری و غرب علیه مسلمانان متحد شدند و مسلمانان باید با اتحاد و مشت‌های گره‌کرده در یک صف واحد در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.

وی ادامه داد: مردم ایران با به زیر کشیدن حکومت دست نشانده شیطان بزرگ و اخراج آمریکایی ها از کشور این پیام را به جهانیان مخابره کرده اند که می شود در برابر خواست قدرت هایی جهانی ایستاد و پیروز شد.

فرمانده سپاه ناحیه سرخه با اشاره به سخنی از امام خمینی (ره) در رابطه با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، افزود: آن پیرفرزانه فرمودند«قدس پاره تن اسلام است و مسئله قدس یک مسئله شخصی و مسئله مخصوص به یک کشور نیست، روز اسلام است؛ روزی است که باید به ابرقدرتها فهماند که دیگر آنها نمی‌توانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند».

امامی تصریح کرد: فلسطین تنها به الهام بخشی گفتمان انقلاب خلاصه نمی‏شود؛ ملت جمهوری اسلامی ایران با قاطعیت به آرمان های فلسطین می پردازد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها