خبرهای داغ:

روز قدس، روز نفرت از تمامی مظاهر صهیونیسم

روز قدس، روز ابراز انزجار و تنفر از توطئه های استکباری و روز تجلی همبستگی و همدلی همه مسلمانان جهان است.
کد خبر: ۸۵۳۸۶۸۳
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، قدس، قبله نخستین و حرم دوم مسلمانان جهان، وطن میلیون ها آواره فلسطینی است که استکبار جهانی آن سرزمین را از دست ساکنانش خارج ساخت و تحت سلطه نیروهای اشغالگر قدس قرار گرفت.

با پیروزی انقلاب اسلامی، به ویژه پس از صدور پیام تاریخی امام راحل در سال 1358 مبنی بر نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز جهانی قدس، امت مسلمان ایران مسئله آزادسازی فلسطین از چنگال غاصبان قدس را سرلوحه آرمان های خویش قرار دادند.

از این رو همه ساله روز قدس به روز فریاد کشیدن بر سر ستم کاران تاریخ و به لرزه در آوردن پایه های سست رژیم اسرائیل تبدیل شده است.

به همین مناسبت خبرنگار بسیج مصاحبه ای با چند نفر از مردم ولایت مدار و دیندار استان انجام داده است.

حسن زاده : انسجام اسلامی، ضرورتی انکارناپذیر است

نفیسه حسن زاده یکی از شهروندان بیرجندی اظهار داشت: بی شک، انسجام اسلامی، به ویژه در شرایط کنونی، ضرورتی انکارناپذیر در جهان اسلام است.

وی افزود: مسئله فلسطین و آزادی قدس شریف، از جمله نقاط اشتراکی است که می تواند محور وحدت و انسجام اسلامی باشد.

این سرگروه شجره طیبه صالحین پایگاه مقاومت سجیه بیرجند تاکید کرد: بر همه ملت های مسلمان لازم است که فراتر از شعارها و اقدامات معمولی و کم اثر، این روز بزرگ را که در حقیقت روز مقابله مستضعفان با مستکبران است، گرامی بدارند.

وی ادامه داد: در شرایطی که خطر اسرائیل، امروز متوجه همه خاورمیانه و سرزمین های اسلامی است، انسجام و وحدت مسلمانان درباره موضوع فلسطین و مقابله با خوی تجاوزگرانه اسرائیل، تنها راه سربلندی اسلام و مسلمانان است.

رضاپور: دشمن از بیداری اسلامی در منطقه هراس دارد

حسن رضاپور مسئول اردوی جهادی شهید عرب خزائی شهرستان قاین نیز با بیان اینکه شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس برای مسلمین از اهمیت زیادی برخوردار است، اظهارداشت: حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس یک مسئله شرعی و بر همگان واجب است تا در دفاع از مظلوم به پا خیزند.

وی با تاکید براینکه استکبار جهانی با تفرقه در بین مسلمانان به دنبال جنگ نیابتی در منطقه است، افزود: دشمن از بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی هراس دارد و نگران این است که در دنیا جایی نداشته باشد برای همین به بهانه های مختلف و با به راه انداختن جنگ مسلمین را علیه یکدیگر می شوراند.

مسئول اردوی جهادی شهید عرب خزاعی گفت: دشمن به دنبال میدان بازکردن برای خود است ولی ما ملت ایران اسلامی و همه ملت های جهان اسلام باید هوشیار، آگاه و بصیر در مقابل توطئه های دشمنان از ملت های مظلوم دفاع کنیم.

روستا: با فریادهای بلند در روز قدس مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی می زنیم

زهرا اوستا فرمانده پایگاه مقاومت حضرت خدیجه(س) دیهوک از توابع شهرستان طبس در گفتگو با خبر نگار بسیج اظهارداشت: روز جهانی قدس بر ملت ایران واجب است در این روز برای دفاع و حمایت از مردم مظلوم فلسطین در راهپیمایی شرکت کنند.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال تفرقه افکنی در میان مسلمانان است، افزود: وظیفه ما این است تا هر چه باشکوه تر در این راهپیمایی شرکت کنیم و با فریادهای بلند مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی بزنیم.

حسینی: باید ملت مظلوم فلسطین بدانند تمام ملت های مسلمان پشت سرشان هستند

مریم حسینی یکی از شهروندان نهبندانی ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس اظهار داشت: امروزه اسلام در شرایط بسیار حساسی قرار دارد و از همه جهت علیه شیعیان و اسلام هجمه های بسیار شدیدی است.

وی با بیان اینکه درحال حاضر مردم مظلوم یمن زیر شدیدترین حملات قرار دارند، گفت: با حضور در راهپیمایی روز قدس حمایت خود را از مظلومین عالم از جمله مردم ستمدیده فلسطین، یمن و عراق نشان خواهیم داد و باید مردم مظلوم فلسطین احساس کنند که تمام ملتها پشت سرشان هستند.

این بسیجی نهبندانی افزود : بیت المقدس به عنوان مهم ترین شهر فلسطین، از نظر اسلامی اهمیت ویژه ای دارد؛ زیرا مسجدالاقصی، نخستین قبله مسلمانان در این شهر تاریخی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها