مجمع عالی بسیج شهرستان مهریز در بیانیه ای خواستار حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس شد.
کد خبر: ۸۵۳۸۶۷۲
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: مجمع عالی بسیج شهرستان مهریز در بیانیه ای خواستار حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس شد که متن این بیانیه به شرح ذیل است:

«دولت و ملت، همدلي و همزباني»

اطلاعیه روز قدس

در آستانه تحقق فرمان مبارك امام راحل(ره) مبني بر نام گذاري آخرين جمعه ماه مبارك رمضان به نام روز جهاني قدس و فرمايشات مقام معظم رهبري حضرت آيت اللعظمي امام خامنه اي مجمع عالي  بسيج شهرستان مهريز در بيانه اي از عموم مردم حزب الله و هميشه در صحنه دعوت كرد با حضور گسترده خود در مراسم راهپيمايي روز قدس يكبار ديگر مشت آهنين بر دهان استكبار جهاني و حاميان آن به ويژه رژيم اشغالگر قدس بزنند.

امروز همگي ما مردم انقلابي و مظلومان جهان در قبال فجايع ظالمانه جيره خواران استكبار در به خاك و خون كشيدن  مردم مظلوم در كشورهاي فلسطين، سوريه، عراق، يمن و ... مسئوايت داشته و فارغ از مسائل احساسي طبق احكام شرع و عقل موظفيم در مسير هميشگي اسلامي و دستگيري از برادان و خواهراني كه مانند ما در اين ماه مبارك روزه دار بوده و به همان قبله اي كه ما نماز مي گذاريم نماز اقامه مي نمايند ضمن كمك عاطفي، مادي و معنوي با حضور گسترده خود در همايش روز قدس، اين جنايات را محكوم و از مظلومان جهان حمايت و همدردي نمائيم.

ملت ايران در راستاي هدف متعالي و دور انديشانه امام راحل و هدايت هاي رهبر معظم انقلاب اسلامي روز قدس امسال را پرشور تر از گذشته برگزار و اطمينان دارد كه ريشه درخت غصبي اسرائيل با همت مقاومت از بين بيرون آورده شده و محو خواهد شد.

ما بر اين باوريم كه خون هاي به ناحق ريخته شده مردم كشور هاي اسلامي به زودي اين تفاله امپرياليسم يعني اشغالگر و حاميان آن را به زباله دان تاريخ خواهد انداخت.

ارسال نظرات