همراه با ملت قهرمان ایران و امت اسلام ، مردم قهرمان و ولایتمدار شهرستان مهریز خیلی گسترده و حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت می کنند .
کد خبر: ۸۵۳۸۶۶۱
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد به نقل از صبح مهریز: در آستانه برگزاری روز جهانی و سرنوشت ساز قدس،  امام جمعه و فرماندار مهریز در دو پیام جداگانه ضمن برشمردن اهمیت این روز خواستار حضور گسترده مردم ولایی این شهرستان در این راهپیمایی شدند

همچنین تعدادی از تشکل های مختلف فرهنگی و مذهبی این شهرستان نیز در بیانیه های مختلف بر آمادگی کامل خود برای حضور حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید نمودند.

همچنین جمعی از شهروندان این شهرستان در گفت و گو با صبح مهریز ضمن محکوم کردن جنایات غاصبان صهیونیستی بر آمادگی خود در حمایت از قدس و مردم فلسطین تاکید کردند.

یکی از فرهنگیان مهریز گفت: روز قدس به خاطر همدلی و همبستگی جهان اسلام علیه دنیای استکباری از اهمیت زیادی برخوردار است.

رضا زارعیان افزود: مردم و به خصوص فرهنگیان باید همانند سنوات گذشته به این یادگار همیشه جاوید بنیانگذار جمهوری اسلامی اهمیت قائل شوند و پرشور در راهپیمایی شرکت کنند.

فاطمه کشاورزی از بانوان مهریزی هم با اشاره به اینکه به همراه اعضای خانواده در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت می کند بر لزوم اهمیت دادن به این راهپیمایی تاکید کرد.

وی اظهار داشت: حضور گسترده مردم در روز جهانی قدس قطعا اثرات مهمی برای امت اسلام و شکست توطئه های دشمنان و به خصوص اسرائیل غاصب دارد.

یکی از کسبه بلوار شهید زارع زاده مهریز هم با اشاره به تعیین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس از مردم خواست تا همانند سال های گذشته حماسی در راهپیمایی این روز در مهریز شرکت کنند.

حسین دهقانیزاده افزود: روز قدس روز همبستگی با مردم ستمدیده فلسطین و روز وحدت و همدلی است و باید جدی گرفته شود.

وی اظهار داشت: حضور مردم نقش مهمی در تقویت جبهه حق و جبهه دفاع از آرمان های مردم فلسطین و روز شکست دشمنان است.

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس فردا جمعه از ساعت 11 و نیم از مسیرهای مختلف به طرف محل نماز جمعه مهریز برگزار می شود.

ارسال نظرات