ملت مسلمان ایران با پیروی از سیره ی ائمه معصومین (علیهم السلام) با حضور آگاهانه و مقتدرانه ی خود در صحنه یار و یاور ، حامی و دستگیر مظلومین بوده و همواره دشمنی خود با ظالمین مستکبر را فریاد زده است.
کد خبر: ۸۵۳۸۶۵۹
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸
حجت الاسلام و المسلمین علیرضا ابراهیمی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه دلیجان صبح امروز طی مصاحبه ای با اشاره به اهمیت حضور پرشور و با شکوه اقشار مختلف مردم همانند سال های گذشته در راهپیمایی روز قدس این حضور را دارای ابعاد و پیام های  گسترده دانست.

ابراهیمی اولین پیام راهپیمایی روز جهانی قدس را مقاومت و ایستادگی امت اسلامی در مقابل ظلم استکبار جهانی دانست و ادامه داد : دولت غاصب صهیونیستی با حمایت آمریکا و دولت های غربی در طول 60 سال گذشته جنایات وحشیانه ای را علیه ملت مظلوم فلسطین انجام داده است و خون هزاران بی گناه را برای دستیابی به اهداف شوم خود بر زمین ریخته است اما دستگاه ها و سازمان های بین المللی نه تنها هیچ اقدامی برای جلوگیری از این اقدامات وحشیانه انجام نداده اند بلکه با سکوت خود از این جنایان ضد بشری حمایت نیز کرده اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دلیجان پیام دیگر راهپیمایی ضد استکباری روز قدس را حمایت و دستگیری از ملت مظلوم و ستمدیده ی فلسطین دانست و با اشاره به روایتی از امیر مومنان علی (ع) که در آن حضرت می فرمایند "کونو لظالم خصما وللمظلوم عونا" ادامه داد : ملت مسلمان ایران با پیروی از سیره ی ائمه معصومین (علیهم السلام) با حضور آگاهانه و مقتدرانه ی خود در صحنه یار و یاور ، حامی و دستگیر مظلومین بوده و همواره دشمنی خود با ظالمین مستکبر را فریاد زده است.

ابراهیمی  پیام دیگر شرکت مردم در راهپیمایی روز قدس این است که دشمن بداند که با جنایات خود و سرمایه‌گذاری در این منطقه نمی‌تواند این سرزمین را از دست مسلمانان و صاحبان اصلی خود در آورد و از آنِ خود کند . این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد  راهپیمایی روز قدس امسال  با توجه به شرایط حاکم بر منطقه و لزوم مقابله با توطئه های استکبار جهانی حضور با شکوهتر مردم را می طلبد.
ارسال نظرات