خبرهای داغ:
به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه و با هدف حفظ وحدت و همدلی بین اهل سنت و شیعیان این منطقه، مراسم افطاری در روستاهای مرزی برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۳۸۶۵۶
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه و حوزه بسیج عشایری این شهرستان با هدف حفظ وحدت و همدلی مراسم افطاری بسیجیان روستاهای مرزی و اهل سنت زیرکوه برگزار شد.

مهمترین وظیفه مسلمان حفظ وحدت و مقابله با توطئه های دشمنان است

حجت الاسلام حسن ارمغان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زیرکوه در این مراسم ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت علی(ع) اظهار داشت: مسلمانان باید با هر عامل ضد وحدت مقابله کنند و این یک تکلیف بزرگ برای مسلمانان است که هم شیعه هم اهل سنت باید به آن عمل کنند.
وی خاطرنشان کرد: مسئله مهم امروز تلاش دشمن برای ایجاد تفرقه در جامعه اسلامی است و باید مسلمانان در مقابل این توطئه دشمن هوشیار باشند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زیرکوه با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، یکی از موضوعات مهم جامعه را مساله انتخابات دانست و خواستار مشارکت حداکثری و حضور گسترده مردم در انتخابات شد.

گفتنی است، مراسم افطاری در مسجد فاطمه الزهرا(س) روستای مرزی چاه الله داد شهرستان زیرکوه برگزار شد و قریب به 500 نفر از بسیجیان و اهالی روستاهای ملکی، چشمه بید، همت آباد، چاه الله داد، گزخت، تجنود، بقرایی، محمد آباد و آهنگران شهرستان زیرکوه حضور داشتند.
شایان ذکر است، کلاسهای آموزشی، نشست های سیاسی و بصیرتی و تشکیل حلقه های صالحین از برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها