فرماندار ابرکوه:

«روز قدس»؛بهترین مصداق همدلی و همزبانی است/حضور در راهپیمایی «روز قدس» سدی بر تجاوز صهیونیسم و داعش

فرماندار ابرکوه ضمن دعوت از مردم بر حضوری پرشورتر در راهپیمایی روز قدس بیان داشت: حضور مردم در روز قدس ، جرات تجاوز بی اندازه و گستاخانه دشمنان اسلام به ملت های مسلمان فلسطین، یمن، عراق و... را سد خواهد کرد.
کد خبر: ۸۵۳۸۶۵۱
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از سروابرکوه، سید نبی رسولی فرماندار شهرستان با اشاره به سخنان حضرت امام خمینی(ره) در مورد روز قدس اظهار کرد: حضرت امام (ره) روز قدس را روز حیات اسلام نامیدند و علت نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس را ایجاد وحدت بین امت اسلام معرفی کردند، چرا که جمعیت قابل توجهی در دنیا به مسلمانان اختصاص دارد و این گروه هیچ گونه مدیریت جهانی را بر عهده نداشته و همواره مورد ظلم و ستم بوده اند.

وی افزود: روز قدس، روزی که تمام مسلمین جهان برای نابودی آمریکا و اسرائیل متحد و یک دست می شوند تا ندای مردم مظلوم فلسطین را به گوش جهانیان برسانند.

رسولی با اشاره به نامگذاری سال همدلی و همزبانی از سوی مقام معظم رهبری تاکید کرد: این مهمترین دلیل برای ایجاد انگیزه جهت حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز قدس امسال بوده که خود بهترین مصداق همدلی ملت های مسلمان می باشد.

فرماندار ابرکوه ضمن دعوت آحاد مردم جهت حضور پررنگ تر در راهپیمایی روز جهانی قدس افزود: مردم روزه دار در کنار یکدیگر با اتحاد و همدلی انزجار خود را از استکبار بویژه صهیونیست جهانی اعلام دارند و به تمامی مستکبران نشان دهند که همواره یاور مظلوم و دشمن ظالم خواهند بود.


مسئول ارشد شهرستان در پاسخ به تحریم حضور در راهپیمایی روز قدس توسط دشمنان بویژه داعش تصریح کرد: حضور گسترده مردم در روز قدس، جرات تجاوز بی اندازه و گستاخانه دشمنان اسلام به ملت های مسلمان یمن، عراق و... را سد خواهد کرد.

رسولی در پایان خاطر نشان کرد: راهپیمایی روز قدس در شهرستان ابرکوه ساعت 11:30 صبح جمعه همین هفته، از میدان امام حسین(ع) به طرف خیابان سرو و مصلی شهدای محراب برگزار می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار