همه با هم علیه استکبار

ادارات و نهادهای انقلابی و اجرایی استان مرکزی با صدور بیانیه شرکت در راهپیمایی روز قدس را یک تکلیف ملی دانسته و مردم را برای این نمایش قدرت فراخواندند.
کد خبر: ۸۵۳۸۶۴۹
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با صدور بیانیه ای اعلام کرده است:روز قدس مساله یک کشور و ملت نیست بلکه مساله جهان اسلام است وحضور معنادار در راهپیمایی روز قدس حمایت از جریان جهانی ضد استکباری است.

در این بیانیه که نسخه ای از آن توسط نمابر در اختیار ایرنا قرار گرفت آمده است: به فرموده مقام معظم رهبری مساله قدس موضوعی جهانی و بین المللی است و با شرکت در راهپیمایی اعلام می کنیم که مردم مظلوم فلسطین تنها به جرم آزادگی مورد هجوم صهیونیست های غاصب تحت ستم هستند.

بیانیه می افزاید:روز جهانی قدس امسال در حالی از راه می رسد که وجدان های آگاه و دیدگان هوشیارمردم جهان شاهد یکی از فجیع ترین نسل کشی ها و قتل وغارت های ضد بشری رژیم دیکتاتور آل سعود علیه یمن و مردم بی گناه آن به نیابت از دژخیمان صهیونیست است.

در بخشی از این بیانیه آمده است: امروز با وجود همه تلاش های گسترده لابی های قدرتمند صهیونیستی، مساله فلسطین از حصار قومیتی، عربی و منطقه ای درآمده و به عنوان اولین و مهمترین دغدغه جهان اسلام بدل شده و با شکست های پی در پی، اسراییل و محور مقاومت و بیداری اسلامی در فلسطین، لبنان، سوریه، عراق، بحرین و یمن در برابر توطئه های شوم در برخی کشورهای اسلامی را با چشم اندازی امید بخش، پیروز واقعی می داند.

در ادامه این بیانیه مطرح شده است: مردم مومن و روزه دار استان مرکزی با پشت سر گذاشتن ایام و لیالی قدر و با تضرع، دعا و انابه به درگاه ایزد منان، آماده خلق حماسه سیاسی دیگری درعرصه ملی و بین المللی می شود تا صدای حقانیت تنیده شده در مظلومیت فلسطین را بار دیگر از ظالمین رژیم اشغالگر و سفاک قدس شریف مطالبه کنند.

دربخشی از این بیانیه آمده است: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی از اقشار مختلف مردم مومن و روز ه دار دعوت می کند تا با حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، غریو رهایی و آزادی قدس شریف را سر داده و در صفوفی متحد در آخرین جمعه ماه رمضان رسالت دینی وشرعی خود را انجام دهند و با آرمان های مقام معظم رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کنند.

در بخش پایانی این بیانیه با بیان اینکه در یک صد نقطه شهری و روستایی استان مرکزی راهپیمایی قدس برگزار می شود، مسیر راهپیمایی در شهر اراک از میدان شهداء، به سمت پل خیبر، خیابان محسنی، خیابان شیخ فضل الله نوری، میدان سرداران تا مصلی بیت المقدس اعلام شده و سخنران این مراسم آیت الله اراکی دبیر کل محترم مجمع تقریب مذاهب اسلامی عنوان شده است.

دفتر نمایندگی ولی فقیه در پادگان امام علی (ع) نیز در اطلاعیه ای به مناسبت روز جهانی قدس آورده است: روز قدس روز ایستادگی مستضعفان عالم علیه مستکبران و روز فریاد مظلومیت ملتی است که با خون فرزندان خود پرده از چهره کریه صهیونیستی جنایتکار، آمریکا، آل سعود و هم پیمانان آن ها برداشت و ادعاهای مزورانه دموکراسی و حقوق بشر و انسان دوستی را پوچ و بی معنا جلوه داد.

در این بیانیه آمده است: حوادثی که امروز در دنیای اسلام روی می دهد ضرورت انسجام عملی برای مقابله با سرمنشا اصلی فساد و تباهی در دنیای اسلام را آشکار می کند و جهان اسلام در این روز به عمق اندیشه ناب صهونسیم ستیزی خمینی کبیر(ره) بیشتر پی می برد.

سپاه روح الله استان مرکزی نیز در اطلاعیه ای به مناسبت روز جهانی قدس آورده است: روز قدس به عنوان یادگار ماندگار خمینی بت شکن از روزهای بسیار مهم و یوم الله است.

در بخشی از این بیانیه آمده است: ملت ها به خصوص جوانان بدانند بحران سازی که امروز در خاورمیانه پدید آمده است برای ایجاد حاشیه امن اسراییل است و امروز قضیه سلفی و تکفیری(داعش) مولود و زاییده تفکر، مثلث شوم عبری، عربی و آمریکایی است.

بیانیه می افزاید: اسراییل به عنوان یک غده سرطانی همچون زخمی کهنه بر پیکر جهان اسلام خودنمایی می کند و روز جهانی قدس روز وحدت جهان اسلام و عزای اسراییل کودک کش است.

بیانیه سپاه می افزاید: امت مومن و روزه دار ایران اسلامی در سراسر کشور با حضور گسترده خود در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس همگام و هم صدا با سایر مسلمانان جهان و مردم مظلوم فلسطین اشغالی بار دیگر بانگ مرگ بر امریکا و مرگ بر اسراییل را فراید خواهند زد و در لبیکی دیگر به ندای ولی امر مسلمین جهان صفوف اتحاد مسلمین را در راهپیمایی ایجاد می کنند.

حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی نیز به مناسبت روز جهانی قدس از مردم خواسته است: با شرکت در صفوف راهپیمایی یک بار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب، انزجار خود را از لکه ننگ ترور و کشتار و خونریزی نشان دهند.

در این بیانیه آمده است: روز قدس میراث گران بهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و نشانی از عمق دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) است و بیانگر اعتقاد و پایبندی اش به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان عرصه جهانی است.

بیانیه ادامه داده است: روز جهانی قدس، روز فریاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست های غارتگر، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است و روزجهانی که نشانگر اهمیت غیرقابل انکار مساله ی آزادی فلسطین است نکته مهمی که آزادی قدس شریف نه تنها هیچ وقت از خاطر مسلمانان فراموش نمی شود بلکه روز به روزفریاد مظلومیت مستضعفین، از دل ملت هایی شنیده می شود که سال ها تحت سیطره یک مشت مستبد خودباخته، خفه شده بودند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت زرندیه نیز در بیانیه ای مردم را به حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس دعوت کرده است.

در این بیانیه آمده است: روز قدس روزی است که باید پرچم آزادی خواهی ملت غیور ایران در سراسر دنیا برافراشته شود و همه دولت های زورگو بدانند که مردم ما گوش به فرمان ولایت، با تمامی توان حامی مستضعفان و محرومان دنیا هستند.

بیانیه می افزاید: امسال در حالی به استقبال روز قدس می رویم که اهمیت گرامیداشت این روز به دلیل حملات دد منشانه رژیم آل سقوط به مردم مظلوم یمن و به خاک وخون کشیدن کودکان و جوانان روزه دار و در سالروز کشتار بیش از 528 کودک مظلوم غزه توسط رژیم صهیونیستی، بیش ازپیش احساس می شود.

در بخشی از این بیانیه آمده است: مردم انقلابی و مومن ایران یکپارچه و با وحدت مثال زدنی خود در سال دولت و ملت ،همدلی و همزبانی، با حضور در صفوف راهپیمایی قدرتمندانه تر از سال قبل به یاری مردم مقاوم فلسطین و یمن و همه ملت های ستمدیده می شتابند.

اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز در بیانیه خود اعلام آمادگی کامل جامعه ورزشی را برای حضور در راهپیمایی روز قدس اعلام کرده است.

در این بیانیه آمده است: ننگ و نفرین بر جنایتکاران و حامیان بشر ستیز آنان که از انجام وظیفه اسلامی و انسانی خود به مردم مظلوم فلسطین و محرومان سر باز می زنند و شرم وننگ ابدی بر خشونت طلبان که با پوشیدن پوستین وارونه از اسلام، راه ترور، وحشت، تکفیر و برادر کشی را در پیش گرفته اند.

بیانیه می افزاید: این افراد ظالم در عراق و سوریه، یمن و دیگر کشورهای اسلامی همان می کنند که اسراییل در غزه و فلسطین انجام می دهد و به طور عملی روی دیگر سکه صهیونیسم و استکبار را در برابر جهان اسلام و وحدت مسلمین به نمایش گذارده اند.

بیانیه ادامه می دهد: در آستانه روز جهانی قدس رساندن صدای مظلومیت ملت فلسطین به گوش جهانیان یک تکلیف است و همه باید با حضور معنادار در راهپیمایی قدس خطر سهمگین صهیونیسم و اسراییل برای اسلام و منطقه را فریاد بزنیم.

در این بیانیه آمده است: مقاومت اسلامی این روزها بیش از هر زمان دیگری نیازمند حمایت کشورهای اسلامی در برابر تجاوز و جنایت اسراییلی های غاصب است و جامعه ورزشکاران با درک شرایط حساس کنونی حمایت قاطع خود را از مردم غزه و مقاومت اسلامی با مشت های گره کرده در روز قدس فریاد می زند.

در بیانیه دیگری که توسط فرهنگیان استان مرکزی صادر شده آمده است: در واپسین روزهای پر برکت ماه مبارک رمضان، فرهنگیان و دانش آموزان استان مرکزی نیز همگام با سایر اقشار در حمایت همه جانبه از امت حزب الله و مسلمان فلسطین و یمن در راهپیمایی روز قدس حضور می یابند .

در بیانیه نیروی انتظامی استان مرکزی نیز آمده است : روز جهانی قدس، روز خروش امت اسلامی علیه اسراییل غاصب است که با حمایت استکبار جهانی بر بخشی از سرزمین های اسلامی با زور سیطره یافته است.

بیانیه می افزاید: مسجد الاقصی پایگاه عروج پیامبرعشق و محبت، سالیان درازی است که در چنبره خون آشامان گرفتار شده تا از آن محل بتوانند تفرقه را بین امت اسلامی گسترش دهند و صلح و آرامش را از سرزمین های آنان بزدایند .

بیانیه ادامه می دهد: امروز جنگ و برادر کشی با حربه، دین آمریکایی در کشورهای منطقه توسعه یافته و ساکنان این مناطق را در لهیب انفجارها و کشتارهای دسته جمعی درگیر مسایلی می کند تا صهیونیسم جهانی بتواند به اشکال گوناگون به منافع دنیا پرستانه خویش دست یابد.

در بخشی از بیانیه آمده است: آنچه امروز در عراق، سوریه، لبنان ،عربستان، مصر، یمن، افغانستان، پاکستان، میانمار سپری می شود اجرای بخشی از برنامه های و نژاد پرستان صهیونیست با رهبری آمریکای جنایتکار و مزدوران سرسپرده آنان در این منطقه از جهان است.

اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی نیز در بیانیه ای اعلام کرده است: روز قدس صحنه نمایش وحدت مسلمانان است.

بیانیه آورده است: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی حضور در این مراسم را وظیفه ملی می دانندو با حضور پر رنگ ، برگ زرین دیگری در کارنامه پر افتخارات خود ثبت و ضبط می کنند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: خانواده های شاهد و ایثارگر نیز همانند سایر اقشار در صف اول این اقدام انقلابی حضور داشته و با آرمان های امام راحل، شهدا، و رزمندگان تجدید پیمان می کنند.

روابط عمومی و پایگاه مقاومت بسیج شرکت گاز استان مرکزی نیز در بیانیه خود به مناسبت روز قدس آورده است :امت اسلامی هم مانند سال های گذشته روز جهانی قدس را گرامی می دارد و با آرمان آزادی فلسطین و نابودی اسراییل عهد و پیمان خود را تجدید می کند.

بیانیه می افزاید: اعمال سیاست های ضد انسانی، فشار، تحریم، تهدید، جنگ روانی و تبلیغات تا مذاکره و گفت و گو با ایران از یک طرف نشانه اقتدار و عظمت گفتمان انقلاب اسلامی و از طرف دیگر هراس و وحشت غارتگران صهیونیست از شکوفایی تمدن اسلامی به پرچمداری ایران است.

در بخشی از بیانیه آمده است: رویدادهای اسف بار کنونی منطقه و جهان به وضوح نشان می دهد که اعلام روز جهانی قدس نه یک حرکت انفعالی و نمادین بلکه طرح و برنامه ای هوشمندانه و دور اندیشانه و راهبردی در مسیر اتحاد، بیداری و بسیج عموم آزادگان و موحدان به ویژه امت اسلامی برای مقاومت و مقابله در برابر صهیونیسم جهانی است.

همچنین بسیج اقشار استان مرکزی، بسیج اصناف، بسیج جامعه زنان، بسیج فرهنگیان، بسیج دانش آموزی، بسیج دانشجویی، بسیج حقوقدانان، بسیج ورزشکاران، بسیج هنرمندان، بسیج مهندسین، بسیج مداحان، سازمان بسیج کارمندان، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری، مدیریت درمان تامین اجتماعی و امور آب استان مرکزی نیز با صدور بیانیه فراخوان حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس داده اند.
ارسال نظرات