روز قدس روز فریاد مسلمانان بر علیه سرطان کشنده ی صهیونیست بر منطقه است.
کد خبر: ۸۵۳۸۶۴۴
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام شمس الله جلیلیان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در گفت و گو با خبرنگار ما بیان داشت: شهادت امام علی(ع) حامی همه ی مظلومان عالم را به مسلمانان جهان تسلیت عرض می کنم.

وی در ادامه بیان کرد: روز قدس از اهمیت ویژه ی برخوردار است که هم امام راحل آن را نام گذاری کرده و روز قدس روز فریاد مسلمانان بر علیه سرطان کشنده ی صهیونیست بر منطقه است.

حجت الاسلام شمس الله جلیان تصریح کرد: در روز قدس مردم فلسطین احساس تنهایی نمی کنند و روز دمیدن خون در رگ های اسلام است، و روز محور بودن وحدت جهان اسلام است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان عنوان کرد: امسال با توجه به حملات عربستان به یمن که باز اسرائیل حامی این جنایت هاست، و در مرکز این قضیه مردم مظلوم غزه در سختی فراوان تحت فشار اسرائیل زندگی می کنند این روز را پر اهمیت می کند.

وی ادامه داد: یکی از دشمنان ما اسرائیل است که در مذاکره هسته ی پیگیر احقاق حقوق حقه ی ایران هستند که با وجود خط قرمز های رهبری ملت ایران پشتوانه ی محکمی برای تیم مذاکره کننده ی هسته ی خواهند بود.

حجت الاسلام جلیلیان عنوان کرد: روز قدس روز مستضعفین و روزی است که دل گرمی فلسطین و امنیت کشور را به همراه خواهد داشا.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان بیان کرد: وقتی دشمنان ما در منطقه ببینند که مردم ایران در صحنه قرار گرفته اند تمام محاسبات غلطشان نقش بر آب می شود و قطعا باعث رعب و حشت دشمن خواهد شد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار