سازمان بسيج هنرمندان ايلام در بيانيه اي مردم را به حضور در راهپيمايي روز قدس دعوت کرد: متن بيانيه بدين شرح است:
کد خبر: ۸۵۳۸۶۴۲
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲

بسم الله الرحمن الرحيم

به گزارش خبرگزاری بسیج، بار دیگر ماه مبارک رمضان، ماه میهمانی خدا ؛ به یُمن الطاف پروردگار به آخرین جمعه خود رسید. روزی که به فرموده امام راحل(ره) به نام روز قدس نام گذاری شده است تا در این روز همه روزه داران و متقیان ایران و جهان اسلام ، یکصدا فریاد ظلم ستیزی ملت مظلوم فلسطین را به گوش جهانیان برسانند.

همه ساله مردم روزه دار ، مومن و انقلابی استان ایلام همگام با مردم ولايتمدار ايران اسلامي به سان رود خروشانی در رگهای پویا و زنده همه ی آزادگان جهان سرود برائت از ظالمان جهان را سر می دهند و ندای "هل من ناصر "آن پیر سفر کرده را لبیک گفته و جانانه با بیعت خود سربازی جان برکف برای حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالي) ولی امر مسلمین جهان می شوند.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ، طلوعی دوباره برای مردمی است که علاوه بر رویارویی با طاغوت نفس و یکماه روزه داری در ماه میهمانی خدا ، برای ظلم ستیزی در جهان و اعلام آمادگی برای نبرد نهایی با همه ی مستکبران جهان قد علم می کنند.

روز قدس یادگار امام راحل ، و یادآور حمایت از مظلوم ترین مردمان تاریخ اسلام و جهان است که در این روز آحاد مردم ، با خلوص قلب و عزمی جزم به خیابانها آمده و شعار عدالت خواهی و برائت از ظالمان جهان سر می دهند.

روز قدس عید بیدار دلان شبهای قدر و روزهای مبارزه با نفس است که با دلی افروخته از نورانیت اسلام ناب محمدی و با تأسی از مولای زمان خود حضرت امام خامنه ای(مذ ظله العالي) ، یاوری هوشیار برای همه ی مظلومان تحت ستم جهان خواهند بود.

روز قدس برای مردم روزه دار و ولایت مدار استان ایلام روز بیاد سپاری دائم ارزشهای انقلاب اسلامی و خون شهیدان در حافظه ناپیدار غافلان خواهد بود.

جمعه( 19 تیر)، جای جای میهن اسلامی جلوه‌گاه وحدت و یکپارچگی ایرانیان غیور برای حمایت از ملت فلسطین و تحقق آرمان آزادی قدس شریف خواهد شد و این پیام را به جهانیان بویژه جبهه استکبار و صهیونیسم بین‌الملل و دشمنان اسلام اعلام خواهد کرد که ملت ایران با درک اهمیت عمق راهبردی انقلاب اسلامی در منطقه و جهان امروز، هیچگاه از فلسطین بعنوان مسأله اول جهان اسلام و نیز مسأله حیاتی جامعه عدالت‌خواه و صلح طلب غفلت نخواهد کرد.

به همین مناسبت سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام همگام با دیگر نهادها و ارگانهای انقلابی با دلی آکنده از نفرت، بیزاری کامل خود را از رژیم جعلی صهیونیستی و حامیان تشنه به خون امت اسلام ، در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان، روز قدس را ارج می نهند و از همه ی آحاد مردم استان ایلام خصوصاً هنرمندان عزیز برای شرکت در راهپیمایی شکوهمند روز جهانی قدس دعوت به عمل می آورند.


ارسال نظرات