بیانیه بسیج طلاب و روحانیون چهارمحال و بختیاری:

تنها راه نجات قدس شریف اتحاد، انسجام و وحدت عملی مسلمانان است

سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه در محکومیت رژیم غاصب اسرائیل از آحاد مردم برای حضور حداکثری در راهپیمایی روز قدس، دعوت کرد.
کد خبر: ۸۵۳۸۶۴۱
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ بیانیه سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان در محکومیت رژیم غاصب اسرائیل و حضور حداکثری آحاد مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، به شرح ذیل منتشر شد:

اسرائیل باید از صفحه ی روزگار محو شود. امام خمینی (ره)

با ابتکار تاریخی و سرنوشت ساز امام راحل عظیم الشأن در نام گذاری آخرین جمعه ی ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس، همه ساله مردم آزادیخواه و عدالت محور عالم در دفاع از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین، انزجار خود را از رژیم سفاک، خونخوار و اشغالگر صهیونیستی و حامیان استکباری اش و در رأس آنها آمریکای جنایتکار نشان می دهند.

ملت غیور، آزاده و شهید پرور ایران نیز در پاسخ به این ندای آزادی خواهی و لبیک به فرمان خلف صالح خمینی کبیر(ره) حضرت امام خامنه ای (دام ا… ظله الشریف) در جمعه ی آخر ماه ضیافت، همراه و همگام با ملل آزاده ی جهان، دست در دست هم با مشت های گره کرده فریاد «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر امریکا» سر داده و نفرت خود را از اقدامات جنایتکارانه اخیر رژیم اشغالگر قدس در کشتار و قتل عام زنان و مردان و کودکان مظلوم فلسطین یکبار دیگر به جهانیان نشان خواهند داد.

همگان معتقدند آرامش خاورمیانه، معطوف به آرامش فلسطین است. ددمنشی و گستاخی‌های بی‌پرده رژیم اشغالگر در قبال مردم بی‌سلاح سرزمین فلسطین نه از سر بی‌اعتنایی کشورهای عربی و اسلامی است، بلکه با همراهی آنانی است که خود را حیات خلوت رژیم اشغالگر قدس کرده‌اند.

روز جهانی قدس امسال در شرایطی فرا می‌رسد که جهان اسلام و کشورهای اسلامی همانند عراق، سوریه، یمن با توجه به حملات ددمنشانه "داعش" در موقعیت بسیار حساسی قرار گرفته است و حضور اقشار مختلف مردم و به ویژه طلاب و روحانیون در این روز بزرگ، عظمت و اقتدار اقیانوس امت اسلامی را در برابر استکبار و صهیونیسم جهانی به نمایش خواهد گذاشت و اثبات خواهد کرد که این روز، مظهر وحدت ملت ایران در دفاع از ملت مظلوم فلسطین است.

امسال نیز با فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، بی شک چشم هزاران آزادیخواه جهان و منطقه و بخصوص مردم فلسطین به حضور همه ما در صحنه و کوبیدن مشت محکمی بر دهان این رژیم غاصب و تجاوزگر است.

راهپیمایی روز جهانی قدس در روز جمعه 19 تیرماه سال جاری از اهمیتی بیش از سال های گذشته برخوردار است؛ چرا که رژیم صهیونیستی با پشتیبانی کامل از جریان تروریستی داعش و هدایت آنان به طور غیر مستقیم در صدد تحقق اشغال نیل تا فرات است و بی تردید حضور با شکوه و میلیونی مردم می تواند این توطئه خطرناک را نیز خنثی و مکر آنان را به خودشان برگرداند.

تنها راه نجات قدس شریف اتحاد، انسجام و وحدت عملی مسلمانان است، رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا تلاش دارد با ایجاد اختلاف و تفرقه و به دنبال آن جنگ و خونریزی میان مسلمانان مانع از ایجاد چنین اتحاد و انسجامی شود و راهپیمایی روز قدس میتواند ضمن خنثی کردن این توطئه شوم زمینه اتحاد و همدلی میان مسلمان را فراهم کند.

امروز رژیم سفاک صهیونیستی با داشتن صدها کلاهک اتمی و سلاح‌های کشتار جمعی و دیگر سلاح‌ها و امکانات پیشرفته اهدایی غرب، کانون شرارت، جاسوسی و جنگ افروزی در جهان است و نه تنها کشورهای اسلامی از خطر این رژیم در جهان مصون نیستند بلکه کشورهای غربی و حتی آمریکا نیز از خطر آنان در امان نبوده و نخواهند بود و اگر روزی این رژیم بتواند آمال و آرزوی شوم خود را برای تسلط بر منطقه تحقق بخشد، روز نگون‌بختی جهان به ویژه کشورهای اروپایی و آمریکایی فرا رسیده است.

سکوت مرگبار سازمان های بین‌المللی و به اصطلاح مدافع حقوق بشر در برابر جنایات هولناک رژیم صهیونیستی که موجب تداوم شرارت‌ها و جنایت‌های این رژیم شده است، حداقل اقدام علیه سردمداران این رژیم شرور محاکمه و مجازات آنان به عنوان جنایت کار جنگی است.

خون مردان و زنان و کودکان بی‌گناه فلسطینی، در کنار عزم و انسجام مسلمانان جهان و مقاومت مردم فلسطین، اضمحلال و فروپاشی کامل رژیم صهیونیستی را به دنبال دارد و این وعده تخلف‌ناپذیر الهی است که تحقق خواهد یافت.

حوزه های علمیه وطلاب و روحانیون انقلابی همچون گذشته با همراهی ملت بزرگ و ظلم‌ستیز ایران و ملل آزاده جهان در پیروی از مقتدایشان مولای متقیان امیر مومنان که فرمود کونوا للظالم خصما و للمظلوم عونا و در لبیک به ندای همیشه جاوید حضرت امام خمینی (ره) با خروشی میلیونی در روز جهانی قدس، یکبار دیگر عزم راسخ خود در همبستگی با ملت فلسطین تا رهایی قدس شریف را به نمایش گذاشته و با همه وجود اعلام خواهند کرد که هرگز اجازه نخواهند داد رژیم صهیونیستی و حامیانش با حربه تروریسم داعشی و جنگ نیابتی به اهداف پلید و شومشان برای تسلط بر منطقه و جهان اسلام دست پیدا کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار