خبرهای داغ:

روز قدس، روز بیداری ملت ها علیه بیداد استکبار است

فرمانده حوزه مقاومت سید الشهدای آیسک گفت: روز قدس روز بيداري همه ملت هاي آزاده و بويژه مسلمانان عليه ظلم و بيداد استكبار جهانی است.
کد خبر: ۸۵۳۸۶۳۷
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۵

علی باستانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی با بیان اینکه روز جهانی قدس، روز مبارزه با استکبار جهانی است، اظهارداشت: قدس به عنوان قبله اول مسلمین برای مسلمانان دارای ویژگی و جایگاه خاصی است.

وی خاطرنشان کرد: با تدبیر امام خمینی(ره) برای دفاع از امت مظلوم فلسطین روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس نامگذاری شده است.

فرمانده حوزه مقاومت سید الشهدای آیسک گفت: اسلام به عنوان يك مكتب مترقي الهي براي سامان دادن به زندگي انسان در ابعاد گوناگون است که از همان آغاز، رسالت خود را براي زدودن جهالت، ظلمت و وضعيت فلاكت باري كه بر انسان هاي آن روزگار سايه گسترده، معرفی کرد.
وی با اشاره به اینکه روز قدس روز بيداري همه ملت هاي آزاده و بويژه مسلمانان عليه ظلم و بيداد استكبار جهانی است، افزود: روز قدسروزي است كه مستضعفين انزجار و نفرت خود را از عملكرد صهيونيزم بين الملل در به خاك و خون كشيدن ميليون ها انسان در اقصي نقاط جهان و تجاوز به زنان و كودكان فلسطينی اعلام مي دارند.

فرمانده حوزه مقاومت سیدالشهدای ایسک تاکید کرد: مردم همیشه در صحنه آیسک همانند دیگر ملت ایران اسلامی در روز جهانی قدس با فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا پایبندی به آرمانهای انقلاب اسلامی و دفاع از ملت مظلوم فلسطین و دیگر ملت های مظلوم را فریاد خواهند زد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها