آیت‌الله رمضانی:

روز قدس؛ نمایش وحدت و انسجام مسلمین

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: راهپیمایی روز قدس، فرصت مغتنمی است که صفوف فشرده مسلمانان را با وحدت و انسجام به رخ طراحان و عاملان اینگونه جنایات کشانده و چهره مدیریت نفاق و تفرقه در جهان آشکار می شود.
کد خبر: ۸۵۳۸۶۳۱
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، آیت الله رضا رمضانی با صدور پیامی ضمن دعوت از حضور مردم برای شرکت در راهپیمایی جهانی روز قدس آورده است: نمایش وحدت و انسجام مسلمین در روز قدس امسال در حالی شکل می گیرد که جریان افراطی گری وگروه های سلفی با نقاب اسلام به دنبال تفرقه در صفوف مسلمانان، دست به هرجنایتی می زنند، همانانی که با پشتیبانی و هدایت نظام سلطه و صهیونیسم، فجیع ترین کشتارها را در میان مردم مسلمان، تمرین و هر روز دست به ابتکار جدید در شیوه های ایجاد رعب و وحشت می زنند.

در این بیانیه آمده است: از سوی دیگر حملات بی وقفه رژیم وابسته آل سعود به مردم بی دفاع یمن که لبخند رضایت صهیونیسم را به دنبال دارد، بیش از گذشته تنفر و انزجار مردم بیدار دل جهان اسلام را برانگیخته وحقایق روشنگری های مقام معظم رهبری(حفظه الله) را به مسلمانان منطقه روشن وچهره مدیریت نفاق و تفرقه در جهان را آشکار می سازد.

این بیانیه می افزاید: راهپیمایی روز قدس، فرصت مغتنمی است که صفوف فشرده مسلمانان را با وحدت و انسجام به رخ طراحان و عاملان اینگونه جنایات کشانده تا نتیجه ددمنشی آنها را معکوس جلوه داده و انگیزه شیطانی شان را محو و نابود کند.

در پایان این بیانیه خاطرنشان شده است: مردم مؤمن، روزه دار و انقلابی گیلان با حضور در صفوف بهم فشرده روز قدس، یکبار دیگر اهمییت و نتیجه مثبت ابتکار امام راحل و عظیم الشاَن را در ابداع این روز مبارک به رخ دشمنان کشیده ولرزه بر پایه های ضعیف استکبار وصهیونیسم خواهند انداخت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار