حجة الاسلام ملکوتی نیا :

روز قدس یکی از برجسته ترین یادگارهای امام خمینی (ره) است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اردکان گفت : روز قدس یکی از برجسته ترین یادگارهای امام خمینی (ره) است.
کد خبر: ۸۵۳۸۶۰۰
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان؛ حجة الاسلام والمسلمین علی ملکوتی نیا به تدبیر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در نامگذاری آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس اشاره کرد و افزود : در شانزدهم مردادماه سال 1358 پس از بمباران جنوب لبنان توسط رژیم صهیونیستی ، حضرت امام خمینی (ره) از مسلمانان جهان خواست تا با انتخاب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس در این روز همبستگی خود را در حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند .

وی گفت : یکی از سؤالات مهمی که در ذهن بسیاری از مردم به وجود می آید این است که چرا روز قدس مهم است و باید آن را زنده نگه داشت ؟

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اردکان در پاسخ به این سؤال گفت : اولاً روز قدس روز مقابله و صف بندی حق در مقابل باطل است چرا که روز قدس فقط روز فلسطین نیست بلکه روز امت اسلامی است و روز سر دادن فریاد امت های اسلامی بر علیه رژیم سرطانی صهیونیستی است .

وی افزود : ثانیاً یکی از کارهایی که اسرائیل و متحدانش قصد انجام آن را دارند حذف فلسطین و فراموشی مسأله قدس و فلسطین می باشد که ملت های مسلمان با برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس این توطئه های شوم دشمنان اسلام را خنثی می کنند .

حجة الاسلام والمسلمین علی ملکوتی نیا اظهار داشت : سومین دلیلی که باید روز قدس را مهم بدانیم این است که با برگزاری راهپیمایی روز قدس ، مردم مظلوم فلسطین احساس می کنند که ملت های مسلمان و حتی تعدادی از غیر مسلمان ها پشت سر آنها هستند و مردم فلسطین با قوت و آرامش خاطر بیشتر به مبارزۀ خود بر علیه اسرائیل غاصب ادامه می دهند .

وی تصریح کرد : حضور گسترده اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس باعث افزایش اقتدار کشور اسلامی ما و همچنین حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی می شود .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اردکان در پایان از عموم مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه شهرستان اردکان بویژه بسیجیان خواست تا با حضور منسجم و یکپارچه در این راهپیمایی ضمن اعلام خشم و انزجار خود از جنایات استکبار جهانی و ایادی آنها در کشورهای مسلمان ، وحدت و همدلی خود را با همه آزادیخواهان در سراسر جهان به نمایش بگذارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار