فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان در آستانه راهپیمایی روز جهانی قدس گفت : روز قدس نماد وحدت مسلمانان در برابر استکبار جهانی است .
کد خبر: ۸۵۳۸۵۹۸
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان؛ سرهنگ دوم پاسدار علی دهقانی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت علی (علیه السلام) به ابتکار حضرت امام خمینی (ره) در نامگذاری آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس اشاره کرد و افزود : این ابتکار به عنوان چراغ هدایت مسلمانان برای رسیدن به وحدت کلمه و نماد دفاع از مظلومین در مقابل ظالمین خواهد بود .

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت روز قدس گفت : امروز مسأله فلسطین برای ما یک مسأله اصلی است .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان اظهار داشت : با توجه به تحولات جهانی و افزایش جنایات استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی ، این روز از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا روز قدس نماد وحدت مسلمانان در برابر استکبار جهانی است .

وی گفت : امروز همچنین روز حمایت از شیعیان مظلوم یمن ، بحرین ، عراق ، سوریه و سایر کشورهای اسلامی است که مورد ظلم و ستم آمریکا ، اسرائیل ، آل سعود و رژیم های مرتجع عرب قرار گرفته اند .

سرهنگ دوم پاسدار علی دهقانی در پایان افزود : بسیجیان همیشه در صحنه شهرستان اردکان همگام با سایر اقشار مختلف مردم با حضور پرشور و یکپارچه خود در راهپیمایی روز جهانی قدس عزت و اقتدار مسلمانان را به رخ جهانیان خواهند کشید و جنایات استکبار جهانی و ایادی آنان را محکوم خواهند کرد .

ارسال نظرات