امام جمعه موقت صومعه‌سرا با بیان اینکه امام علی(علیه‌السلام) معشوق فطری حق‌جویان است، گفت: در شب‌های قدر مؤمنان سعی ‌کنند به نحوی سیم دل را به خداوند وصل کنند.
کد خبر: ۸۵۳۸۵۹۱
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴

حجت‌الاسلام و المسلمین فرنوش اقدامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از صومعه سرا، اظهار کرد: از خداوند منان می‌خواهیم در شب شهادت امام علی(علیه‌السلام) باران رحمت خویش را بر همه ما بباراند.

وی با بیان اینکه خدا آفرینش را با امام علی(علیه‌السلام) طراحی کرد، افزود: امشب شب نزول قرآن است که هر ساله اتفاق می‌افتد و قرآن صامت ظهور و قرآن ناطق که امام علی(علیه‌السلام) است غروب می‌کند.

امام جمعه موقت صومعه‌سرا با بیان اینکه امشب شب دعاو استغفار است و باید از تمام وجود خدای خود را صدا و طلب آمرزش کنیم، گفت: امشب باید خود را در برابر قرآن قرار دهیم زیرا قران زنده است.

حجت‌الاسلام اقدامی با بیان اینکه امشب شب امام علی(علیه‌السلام) است، تصریح کرد: امشب اگر دستی خالیست از خداوند بخواهد مقداری از مهر علی(علیه‌السلام) را در دل شما قرار دهد.

وی با بیان اینکه امام علی(علیه‌السلام) معشوق فطری حق‌جویان است، خاطرنشان کرد: امشب شب امن و امان و واکسینه و بیمه کردن جوانان از شر دشمنان است.

امام جمعه موقت صومعه‌سرا با بیان اینکه امام علی(علیه‌السلام) با همه انبیا مخفیانه بوده و با پیغمبر(صلی‌الله علیه وآله) ظاهر شده است، اظهار کرد: حضرت یونس را از دهان ماهی، ابراهیم خلیل‌الله را  از آتش نمرود و ... را امیرالمومنین(ع) نجات داده است.

حجت‌الاسلام اقدامی افزود: این شب بهترین فرصت است تا خوبی‌ها را جایگزین بدی‌ها، صلح و صفا را جایگزین اختلاف و تفرقه، محبت را جایگزین ظلم و ستم کنیم و امشب در این راستا از خداوند و امام علی(ع) مدد بجوییم.

وی گفت: در شب‌های قدر مؤمنان سعی ‌کنند به نحوی سیم دل را به خداوند وصل کنند که در این زمینه دل‌های شکسته شده در عزای امیر‌المؤمنین(علیه‌السلام) زمینه‌ی راز و نیاز بهتر با خداوند را فراهم می‌کند.

ارسال نظرات