علی پور گفت: روز قدس روز استقلال و تمامیت ارزی فلسطین و آگاهی جهان نسبت به مردم مظلوم فلسطین خواهد بود.
کد خبر: ۸۵۳۸۵۸۵
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار محمود علی پور مسئول بسیج هنرمندان استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: هر سال با برگزاری راهپیمایی بزرگ روز قدس مشاهده می شود که ازدیام جمعیت نسبت به گذشته بیستر می شود که نشانه ی آگاهی مردم از جنایات اسرائیل است.

وی در ادامه بیان کرد: پیام روز قدس امسال برای نظام مقدس جمهوری اسلامی مشخص شده است بخصوص در حال حاضر که در آستانه ی نتیجه گیری مذاکرات هسته ی هستیم.

علی پور با اشاره به اینکه این حرکت بزرگ و خود جوش مردمی باعث می شود که طرف مقابل تیم مذاکره کننده ی هسته ی از زیاده خواهی خود دست بکشد تصریح کرد: روز قدس امسال مبارزه با استکبار و فریاد طنین انداز مرگ بر اسرائیل را خواهیم شد که پشتوانه ی قوی برای تیم مذاکره کننده ی هسته ی خواهند بود.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی که به این باورند تحریم ها بر روی ملت ایران تاثیر گذار است بیان کرد: نه تنها تحریم ملت را از پای در نمی آورد بلکه مردم ایران در ادامه دهندگی راه امام خمینی(ره) مصمم تر خواهند شد.

محمود علی پور افزود: روز قدس روز استقلال و تمامیت ارزی فلسطین و آگاهی جهان نسبت به مردم مظلوم فلسطین خواهد بود و بیداری اسلامی که روز به روز در ملت ها بیشتر می شود روزی قدس هم آزاد می شود.

مسئول بسیج هنرمندان سپاه امیرالمومنین(ع) گفت: نیازی به پیام من برای حضور مردم نیست مردم خود می دانند باید فردا حضور پرشکوه خود را به نمایش برسانند به گونه ی که به گوش دنیا برسد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار