فرمانده سپاه جم خبر داد:

راهپیمایی روز جهانی قدس در 4 نقطه از شهرستان جم برگزار می شود

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) شهرستان جم از برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر جم، ریز، انارستان و روستای تشان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۳۸۵۶۱
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از جم: عبدالرضا ریزی صبح امروز در مصاحبه با خبرگزاری بسیج با بیان اینکه روز قدس، روز احیای اسلام است گفت: روز قدس فریاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست‌های غارتگر است و نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، ابتکار تاریخی امام خمینی(ره)، به مثابه ایجاد پیوندی دائمی میان همه مسلمانان و حق‌طلبان جهان با ملت فلسطین است .
ریزی افزود: روز قدس امسال با توجه به پروسه جهانی شدن بر مبنای بیداری اسلامی و بصیرت جهانی علیه استکبار و صهیونیسم بین‌الملل، فرصت خوبی است تا با اتحاد با دیگر ملل اسلامی جبهه مستحکمی را در برابر دشمنان اسلام تشکیل دهیم و با توجه به انقلاب‌های منطقه و بیداری اسلامی، بستر همکاری و اتحاد بین مسلمین مهیا کنیم.

وی تصریح کرد: روز قدس، روز تجلي شکوه و عظمت امت اسلامي، رستاخيز استکبار ستيزي ملل مسلمان جهان، روز وحدت همه انسان هاي حقيقت خواه و عدالت دوست، روزهِ گره خوردن بازوانِ تواناي امت اسلامي و روز ستيز هميشگي با صهيونيسم و امپرياليسم غارتگر است.

وی بیان کرد: در آخرين جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهاني قدس، اين يادگار پر ارج امام راحل، امت اسلامي با قلوبي سرشار از عطر روح بخش بهار قرآني و مالامال از فيوضات ضيافت حق با حضور پرشور خويش اقتدار و عظمت مسلمانان را به همه جهانيان نمايش مي دهند.

وی با تاکید بر حضور پر شور در این راهپیمایی عظیم گفت:  راهپیمایی در شهرهای ریز، انارستان و زوستای تشان از ساعت 9 صبح و در شهر جم بعداز نماز پر شکوه جمعه برگزار خواهد شد.


انتهای خبر/


ارسال نظرات