حمیدرضا
مسئول هماهنگ کننده ی سپاه امیرالمومنین(ع)/
سرهنگ شاکرمی گفت: روز قدس می تواند تاثیر شگفتی را بر سرنوشت فلسطین داشته باشد.
کد خبر: ۸۵۳۸۵۴۹
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سرهنگ جمال شاکرمی مسئول معاونت هماهنگ کننده ی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ما اظهار کرد: یاد امام راحل که روز قدس را نامگذاری کرد را گرامی می داریم ، بخصوص به شهدای انتفاطه ی فلسطین اشغالی درود می فرستیم.

سرهنگ شاکرمی بیان کرد: روز فلسطین می تواند تاثیر شگفتی را بر سرنوشت فلسطین داشته باشد.

مسئول هماهنگ کنندهی سپاه امیرالمومنین(ع) بیان داشت: بعد از یک ماه جهاد با نفس برای خودسازی و آماده سازی روح و جسم مسلمانان برای مقابله با دشمنان خارجی امام(ره) آخرین جمعه ی ماه مبارک رمضان را روز قدس نامگذاری کرد.

وی در ادامه افزود: بیداری اسلامی که در اکثر نقاط عالم شکل گرفته مخصوصا سر زمین های مسلمان بساط اسرائیل همان غاصبان خون خوار را به هم خواهد زد.

سرهنگ پاسدار شاکرمی عنوان کرد: روز قدس قطعا روز سرنوشت سازی است که هم جنایات اسرائیل مرور شود و هم برای نسلی که کمتر در جریان این ظالمان مستکبر قرار گرفتند آگاه شوند.

وی تصریح کرد: شرایطی که در عراق، یمن ، سوریه و بعضی از کشور های اسلامی ایجاد شده است با اهداف با اهداف اینکه ذهن دنیا از روی فلسطین به جای دیگری برود شکل گرفته است.

جمال شاکرمی اظهار کرد: توصیه می کنم به تمامی بسیجیان و مردم عزیزمان هم گام با تمام بلاد اسلامی به صحنه بیایند تا با مشت های گره کرده ماهیت شمر امروزی "اسرائیل غاصب" مشخص شود.

وی در آخر گفت: امروز کودک کشی های که در کشور های دیگر مسلمان اتفاق می افتد و بخصوص مردم یمن شکل گرفته همان انتفاضه ی هست که در فلسطین صورت گرفته است.


ارسال نظرات