فرمانده سپاه خاتم الانبیاء شهرستان عسلویه از برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرهای عسلویه، نخل تقی و منطقه بیدخون در بخش مرکزی عسلویه و بخش چاه مبارک خبر داد.
کد خبر: ۸۵۳۸۵۱۶
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج عسلویه، سرهنگ خلیل رفعتی در جلسه ستاد برگزاری روز جهانی قدس که با حضور اعضای این ستاد در محل فرمانداری عسلویه تشکیل شد، با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس، اظهار کرد: کارآیی اندیشه امام در برپایی این ایده الهی بعد از 36 سال می‌توان بهتر و راحت‌تر تحلیل کرد.

فرمانده سپاه خاتم الانبیاء شهرستان عسلویه افزود: روز جهانی قدس از سال 58 براساس نگاه و بصیرت امام و نقشه راه برای حفظ موجودیت فلسطین و نابودی رژیم اشغال‌گر قدس صورت گرفت.

رفعتی روز جهانی قدس را مانور اقتدار دانست و تصریح کرد: تا قبل از سال 58 موضوع فلسطین در حال فراموشی بود اگر چه سازمان کنفرانس اسلامی را تشکیل داده بودند اما حکامی مرتجع از جمله آل‌سعود در آن حضور داشتند و برخی از کشورها سیاست اعلامی آنها حفظ فلسطین بود ولی سیاست اقدامی آنها متفاوت بود به طوری که سفارت اسرائیل در برخی از کشورهای اسلامی بازگشایی شده بود و این جای تاسف داشت.

وی خاطرنشان کرد: پس از اعلام امام (ره)، موضوع فلسطین از حاشیه به متن آمد و یک موضوع جهانی شد و مردم منطقه،جهان اسلام و حتی همه کسانی که به نوعی با مظلومیت فلسطین آشنا بودند از این موضوع مطلع شدند.

رفعتی اظهار کرد: تابوی شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی به واسطه همین حرکت امام (ره) شکست و جهاد اسلامی و حماس از دل همین انتفاضه بیرون آمدند و امروز بر همگان ثابت شد که رژیم جعلی و غده سرطانی به راحتی قابل شکست است که نمونه آن می‌توان به جنگ 33 روزه اشاره کرد.

وی در ادامه به برگزاری باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس در حوزه شهرستان عسلویه اشاره کرد و افزود: امسال در شهرهای عسلویه، نخل تقی و روستای بیدخون در بخش مرکزی عسلویه و بخش چاه مبارک راهپیمایی روز جهانی قدس باشکوه خاصی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات