خبرهای داغ:

روز قدس روز بزرگ اظهار همبستگی با مردم فلسطین است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام صادق(ع)آبیک بیان کرد: روز قدس روز بزرگ اظهار همبستگی با مردم فلسطین و اعلام برائت از صهیونیست جهانی است که میراث گرانبهای حضرت امام خمینی (ره)می باشد که فلسفه نام گذاری این روز دفاع از مظلومان ومبارزه با ظلم و استکبارجهانی می باشد .
کد خبر: ۸۵۳۸۵۰۹
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان آبیک حجت الاسلام محمد پنجی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام صادق(ع)آبیک در جمع خبرگزاری های شهرستان بیان نمود: این ایام ،ایام ماه مبارک رمضان است که علما می فرمایند که ماه مهمانی خداوند است ماه بازگشت به خویشتن ماهی است که انسان بایستی از بدی ها دوری وکناره گیری کند و به سمت خوبی ها و خوب ها حرکت کند،ماهی که می فرمایند در این ماه درهای بهشت به روی بندگان باز ودر جهنم بر روی بندگان بسته است ولذا از این قبیل مفاهیم خیلی داریم .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه امام صادق(ع) افزود:درارتباط با ماه مبارک رمضان که از آن یاد می کنند که ما اهمیت این ماه را بشناسیم در دل این ماه مبارک رمضان شب ها ی قدری وجود دارد که اگر بخواهیم به عظمت ماه مبارک رمضان اشاره کنیم باید به عظمت شب های قدر اشاره کنیم علمای اخلاق یک تعبیر و یک واژه ای رادارند که میفرمایند شب های قدر در واقع میهمانی در میهمانی خدا است.

حجت الاسلام پنجی تصریح نمود: یعنی شما یک مهمان ویژه هستید درماه مهمانی خدا وچه کسانی میتوانند میهمان ویژه خداوند باشند آنانکه میتوانند میهمان خداوند باشند که ارتباط تنگاتنگی با ماه مبارک رمضان داشته باشند و یک انسی با ماه مبارک رمضان برقرار کرده باشند .

این مسئول افزود: این ماهی که در آن برکت است ماهی که مغفرت است و ماهی که ما آن مغفرت را احساس میکنیم این رحمت و مغفرت زمانی شامل حال ما خواهد شد که ازشب های قدر  به نحو احسنت و شایسته استفاده کنیم چرا که پرونده اعمال و مقدرات انسان برای  یک سال وابسته به این است که مابتوانیم از این فرصت استفاده کنیم.

حجت الاسلام پنجی اذعان نمود: اینکه شب های قدر معلوم نیست که کدام یک از این شبها باشد گر چه بعضی روایات شب23را در الویت قرار میدهند که در این شب قران نازل شده است و به هرحال از اهمیت خاصی برخوردار است ولی همینکه معلوم نیست بخاطر این است که ما انس و الفت و ارتباط بیشتری با خداوند متعال داشته باشیم و بتوانیم خودمان را متقرب به درگاه ایزد منان بکنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام صادق(ع) در رابطه با جمعه ی آخر ماه رمضان بیان نمود: روز قدس در واقع روز بزرگ اظهار همبستگی با مردم فلسطین و در واقع اعلام برائت از صهیونیست جهانی است که میراث گرانبهای حضرت امام خمینی می باشد وفلسفه نام گذاری این روز این است که در دفاع از مظلومان ومبارزه با ظلم و استکبارآماده باشیم .

حجت الاسلام پنجی درخاتمه خاطرنشان کرد:سالهای سال است که رژیم صهیونیست وصهیونیسم جهانی با آن سیاست های زور گویانه و جنگ طلبانه خودشان در کشور های عراق سوریه و در سیاست خودشان را پیش میبرند و وظیفه من شما این است که حداقل در روز جمعه در صحنه حضور پیدا کنیم و شعار مرگ بر آمریکا ،اسرائیل،آل سعود سر دهیم تا مردم مظلوم فلسطین به این موضوع پی ببرند که تنها نیستند و فریاد رسی دارند حامی و حمایت گری دارند.

 

1006/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها