بیانیه سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام بمناسبت روز جهانی قدس به شرح زیل است:
کد خبر: ۸۵۳۸۵۰۰
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، طراحی دقیق و هوشمندانه 37 ساله روز قدس نشان می دهد که این آرمان آزادی خواهی یکی از قدرتمندترین آرمانهای طراحی شده امام خمینی (ره) است که توانسته کمر رژیم کودک کش غزه و آل سقوط و پشتیبانان این درنده صفتان را بشکند.

37 سال اندیشه مبارزه و استکبار ستیزی و کوتاه نیامدن در مقابل دشمنانی که دستانشان به خون کودکان و بیگناهان آغشته است، پدیده بی نظیری است که نور امید دل مستضعفان و آزادی خواهان جهان می باشد و یقیناٌ تا آرمان روز جهانی قدس باشد، تفکر مبارزه و آزادی خواهی هست .

روز جهانی قدس تجلی وحدت و یکپارچگی و صلابت و ایستادگی ملت های مقاوم مسلمان جهان در مبارزه با جبهه کفر و استکبار و رژیم کودک کش صهیونیستی است، روز جهانی قدس روز مبارزه با زورگویی و تزویر و نفاق است، روزی است که شراره های خشم ملت های مسلمان دامن ستمگران زمانه را خواهد گرفت و آنها را در آتش قهر خود می سوزاند. روز جهانی قدس روز برائت از تمامی ظالمانی است جنگهای نیابتی را در خاور میانه و میان کشورهای مسلمان به راه انداختند تا امنیت پوشالی اسرائیل خبیث را فراهم کنند. روز قدس روز آرزوی مرگ رژیم کودک کش آل سعود و تکفیری هایی است که با حمایت آمریکا و اسرائیل از هیچ عمل خباثت آمیز و پلیدی دریغ نمی کنند.

روز جهانی قدس، تجلی آرمان فلسطین، فریاد وحدت امت اسلام علیه جاهلیت مدرن و کودک کشی از غزه تا یمن و اعلام پایبندی ملت ایران به آرمان های بلند انقلاب اسلامی و آمادگی همه جانبه و سلحشورانه برای دفاع از حقوق مسلم خود در حوزه های مختلف و مقابله سخت و پیروزمندانه با تهدیدات ناشی از حیله گری ها و خطاهای محاسباتی جبهه دشمن است.روز قدس روز اراده مردمانی آزاده و شجاع و نترس می باشد که آوازه شجاعت و دلیری شان در تاریخ می درخشد و می خواهند مبارزه و مقاومت کنند تا اسرائیل و تمام همدستان شیطانی اش را از صحنه روزگار محو کنند.

ملت عزیز ما، در روز جهانی قدس، با قلبی لبریز از عطر جانبخش بهار قرآن و سرشار از فیض ضیافت حضرت حق، این روز را به نمایشگاه اقتدار و عظمت مسلمانان تبدیل می کند و بیزاری از استکبار و همبستگی و همدلی را فریاد می زند. و از اقشار و آحاد مختلف مردم مجاهد، انقلابی و رشید ایران اسلامی برای حضور گسترده و پرشور در مراسم و راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس و نمایش اراده و ظرفیت امت اسلامی در مصاف با راهبردها و سیاست های جنایت آمیز آمریکا، رژیم صهیونیستی و هم پیمانان منطقه ای و فرامنطقه ای آنان علیه جهان دعوت می کنیم.

روابط عمومی و تبلیغات سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام


ارسال نظرات