بيانيه مجمع قشر بسيج جامعه زنان سپاه اميرالمؤمنين(ع) به مناسبت روز قدس به شرح زیر است:
کد خبر: ۸۵۳۸۴۸۴
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳

السَّلامُ عَلَیکَ یا بَقیه الله ؛ السَّلامُ عَلَیکَ یا مُعِزَّ الاَولیاء وَ مذِلَ الاَعداء

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ آنان که زبانشان ، زبان زور و کردارشان ، از انسانیت به دور است؛ باید با سلاح ایمان ، استقامت و قاطعیت بردلهای تاریک از ظلم و جورشان وحشت افکند و با حبل المتین الهی ، بر هیمنه کاذبشان سیطره یافت . و به قدرت لایزال الهی امید داشت که این وعده تخلف ناپذیر حق است که فرمود: « اِن یَنصُرکُمُ اللهُ فَلا غالِبَ لَکُم » [آل عمران/160] اگر خدا شمارا یاری دهد، هیچ کس بر شما چیره نمی شود .

قدس ، یادمان حماسه سازان عرصه جهاد و شهادت و تجلیگاه خاطرات سنگ و گلوله، که خون سرخ جوانان فلسطین را در شریان حیات اسلام سیاسی جاری ساخته است و زبان افلاکیان را به تحسین این مقاومت پایدار گشوده و فلسطین که امام راحل(ره) پاره تن اسلام نامش نهاد ، پیام وحدت شیعه و سنی را بر تارک تاریخ حک نموده است. تا معلمان ابلیس را در توهم زر و زور باقی بگذارد. آنان که از صدر اسلام تا کنون با اوهام و افکار پریشان ، دست در دست شیطان رجیم نهاده اند تا در به فساد کشاندن زمین ، گوی سبقت از اولین طغیانگر فرمان الهی بربایند.

معماران دیروز مسجد ضرار، که امروز فلسطین و غزه را وارث زخمهای نهفته بر پیکر کودکان زمین نموده اند؛ خود را در حصار گنبد آهنین در امان می پندارند و غافلند از شمشیر برنده وحدت مسلمین که در روز قدس ، در لبیک به فرمان ولی امر مسلمین جهان ، امام خامنه ای (مدظله العالی) ، زیر بیرق انقلاب اسلامی ایران سرافراز تجلی می یابد. و پیام همه آزاد مردان جهان اسلام را به دنیا مخابره می نماید که هرگز و در هيچ شرايطي از جانفشاني در راه اعتلای آرمانهای عزت بخش و عدالت گستر اسلام ناب محمدي(ص) تا برچیده شدن بساط ظلم و محو رژیم غاصب اسرائیل از پهنه روز گار و تا برپایی حکومت جهانی امام عصر(عج) از پای نخواهند نشست .

(( و نُريدُ ان نمُنَ علي الذينَ استُضعِفوُا في الارضِ و نَجعَلَهُمُ الائمه ونَجعَلَهُمُ الوارِثين))
ارسال نظرات