خبرهای داغ:

روز قدس، تبلور انزجار امت اسلامی از صهیونیسم و انسجام جهان اسلام است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه حضرت ابوالفصل(ع)اظهار کرد: روز قدس، تبلور انزجار امت اسلامی از صهیونیسم و انسجام جهان اسلام در حمایت از مردم فلسطین است.
کد خبر: ۸۵۳۸۴۶۸
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۶
حجت الاسلام ابوالقاسم رحیمی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه حضرت ابوالفصل(ع): راهپیمایی روز قدس را نمایش انسجام جهان اسلام در حمایت از فلسطین و روز فریاد ملت های مسلمان مظلوم بر سر مستکبران  ظالم عالم دانست.

رحیمی در ادامه افزود:روز قدس، تبلورانزجار، خشم و نفرت امت بیدار اسلامی از صهیونیست‌های غارتگر و غاصب وچپاولگران تاریخ است ،راهپیمایی روز جهانی قدس نمایش بزرگ وحدت و انسجام جهان اسلام در حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین است ودفاع از مظلومان و ملت های زیر سلطه است. ودر این میان، مساله فلسطین و دفاع از مردم ستمدیده این کشور بعنوان موضوعی بسیارمهم و ویژه در ایران اسلامی تبدیل شده و ملت  بیدار ما در حمایت از ملت مظلوم فلسطین در خط مقدم بوده است.

رحیمی  یادآور شد: حضرت امام خمینی(ره) در اقدامی منحصربفرد با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بعنوان روز قدس، در واقع روزی تاریخی را در جهان اسلام در دفاع از ملت فلسطین به ثبت رسانید و مطمئنا این راهپیمایی عظیم موجی از هراس را بر پیکر رژیم غاصب  صهیونیستی و استکبار جهانی می اندازند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه حضرت ابوالفصل(ع) آوج در پایان گفت: امروز در سایه صدور معنوی انقلاب اسلامی ایران به سراسر جهان، روز قدس به ‌صورت نمادین به‌روز مبارزه با استکبار جهانی وصهیونیسم تبدیل‌شده است و آزادگان جهان با الهام از آموزه‌های دینی، الهی و سیاسی امام راحل(ره) و رهبر فرزانه انقلاب موجودیت اسرائیل غاصب را به چالش کشانده‌اند ورفته‌رفته به فضل الهی بذر امید، رهایی و آزادی در دل فلسطینیان مظلوم در حال جوانه زدن است و مستبدان تاریخ را در مذاب‌ گداخته شده ِ خشم خود بلعیده و به کام مرگ می کشاند.

انتهای پیام/5002

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها